ماهان شبکه ایرانیان

سوال ایزدی از پزشکیان درباره برجام/ چه تفاوت هایی با دولت روحانی دارید؟/شعار بدهید تحریم ها را می خواهید لغو کنید، آیا قرار است کاری دیگری کنید؟

کارشناس صدا و سیما از مسعود پزشکیان درباره برجام سوال پرسید.

سوال ایزدی از پزشکیان درباره برجام/ چه تفاوت هایی با دولت روحانی دارید؟/شعار بدهید تحریم ها را می خواهید لغو کنید، آیا قرار است کاری دیگری کنید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میزگرد سیاسی امروز میزبان مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود. محمدجواد ظریف وزیر خارجه دولت روحانی و مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در دولت سابق مشاوران پزشکیان در این میزگرد هستند.

در بخشی از این برنامه فواد ایزدی، کارشناس برنامه، از مسعود پزشکیان پرسید: در چند روز گذشته از شما پرسیدند دولت سوم آقای روحانی هستید و گفتید خیر. امروز هم میزبان وزیر خارجه دولت روحانی و هم سفیر دولت ایشان هستیم. تحریم ها در فرمایشان شما برجسته بود آیا می دانید تحریم ها بعد از برجام بیشتر شد یا خیر؟

او ادامه داد: آیا می دانید که بعضی از قوانین سخت تحریمی و مهم ترین قانون تحریمی آمریکا بعد از برجام تصویب و اعمال شد؟ در ایام مذاکرات برخی از افراد هشدار می دادند که اعتماد به آمریکا و امضای جان کری تضمین نیست.

ایزدی افزود: در آن زمان ترامپ نامزد انتخابات بود گفت از برجام خارج میشد اما یک خوش بینی وجود داشت، اگر فردی خواب باشد با یک تکان بیدار می شود اما فردی که خودش را به خواب زده باشد اتفاقی نمی افتد، آقای روحانی در اردیبهشت 92 گفت: آمریکا کدخدای ده است و بستن با او بهتر است و با رعایت خطوط قرمز می شود با او ارتباط برقرار کرد. اگر دولت شما متفاوت با دولت روحانی است چه تفاوت هایی دارید و شعار بدهید تحریم ها را می خواهید لغو کنید، آیا قرار است کاری دیگری کنید؟

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان