ماهان شبکه ایرانیان

تمدید فرایند انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۰

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: فرایند رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

تمدید فرایند انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 20

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز جمعه (هشتم تیرماه) در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ساعت هشت صبح که انتخابات در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد تا این لحظه هیچ گونه خللی در برگزاری انتخابات نبوده و فرایندهای مرتبط با انتخابات مطلوب است.

وی افزود: جانمایی‌هایی که برای شعب ثابت و سیار شهری و روستایی در نظر گرفته شده بود فراهم شده و صندوق‌های سیار حتی به نقاط مرزی نیز مراجعه کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: فرایند مشارکت در انتخابات قدری کند شده که طبیعی است و پیش بینی می‌شود که با نزدیک شدن به ساعات شب افزایش مشارکت را در پیش داشته باشبم.

وی ادامه داد: رای گیری انتخابات تا ساعت 20 امشب تمدبد شد و پیشنهاد ما به مردم این است که تا حد امکان حضور خود را به تعویق نیندازند؛ هیچ نگرانی برای تعداد تعرفه‌های رای گیری وچود ندارد.

شعبانی تشریح کرد: شعب اخذ رای تا لحظه نهایی تمدید انتخابات باز هستند، سپس درب شعب بسته می‌شود و رای گیری از تمامی افرادی که در شعب هستند انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: هیچ یک از اعضای هیات اجرایی در شعب اجازه بستن درب شعب را تا لحظه نهایی ندارند، شعب رصد می‌شوند و پایان زمان رای گیری آنها در سامانه توسط ستاد انتخابات استان رصد می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان