تخصص و اتوماسیون: رمز موفقیت هلو در پوشش ۱۵۰ صنف مختلف

تخصص و اتوماسیون: رمز موفقیت هلو در پوشش 150 صنف مختلف

گروه فناوری اطلاعات هلو با تکیه بر نیروهای متخصص و نوآوری در ارائه نرم‌افزارهای تخصصی، توانسته است نقشی مؤثر در خدمت‌رسانی به بیش از 150 صنف مختلف ایفا کند. اتوماسیون‌های تخصصی این مجموعه، که در سبد محصولات هلو APEX قرار دارند، هلو را به یکی از اصلی‌ترین بازوهای مدیریت کسب‌وکار در ایران تبدیل کرده است. هم‌اکنون، این مجموعه با بیش از یک میلیون کاربر و 500 نماینده فعال در سراسر ایران، یکی از انتخاب‌های اصلی صاحبان کسب‌وکار به شمار می‌رود.

در خلال نمایشگاه الکامپ، مصاحبه‌ای با سید علی‌اکبر تدریسی، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو، و مدیران این مجموعه انجام دادیم که به نکات مهمی اشاره کردند.

سید علی‌اکبر تدریسی، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو، بیان کرد:« مهم‌ترین رسالت ما ارائه محصولات اختصاصی برای صنف‌های مختلف است. توانسته‌ایم بیش از 150 صنف را پوشش دهیم و وارد حوزه‌های تخصصی شویم. یکی از وظایف ما تسهیل‌گری در ارائه خدمات است و به عنوان یک تکلیف اجتماعی، معتقدیم نباید از هر درگاهی به فکر درآمدزایی باشیم. ما با ایجاد فضای تسهیل‌گری اختیاری، به مشتریان قدرت انتخاب بیشتری داده‌ایم. مجموعه ما سهم قابل توجهی در بازار دارد.»

وی افزود: "باید بازتعریفی از اتوماسیون‌ها انجام دهیم. کسب‌وکارهای آینده در حوزه‌های مالی دچار تغییر خواهند شد و هرچه به سمت اتوماسیون‌ها حرکت کنیم، نگرانی‌های مشتریان را کاهش و تسهیل‌گری را سرعت می‌بخشیم. این نوع کسب‌وکارها با چالش‌های زیادی مواجه هستند، زیرا فناوری به طور مداوم دچار تغییرات رویکردی و مالیاتی می‌شود. همچنین، یکی دیگر از چالش‌های ما بحث قیمت‌های دستوری است که در برخی مواقع مشکلاتی ایجاد می‌کند.»

تدریسی در خصوص بازارهای بین‌المللی اظهار داشت: « با توجه به هم‌سانی نیازهای کشورهای همسایه با نیازهای کاربران ما، امکان حضور مؤثرتر در بازارهای منطقه وجود دارد. نیازهای این بازارها بررسی شده و در تلاشیم تا به زودی وارد این حوزه شویم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر