عکس؛ امباپه در مادرید خواب است!

انتظار هواداران رئال مادرید برای گلزنی ستاره فرانسوی در لالیگا حداقل چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

عکس؛ امباپه در مادرید خواب است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  سه هفته از آغاز لالیگا گذشته و افت محسوس بازیکنان رئال مادرید از جمله کیلیان امباپه، انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

هفته سوم لالیگا با تساوی رئال مادرید و لاس پالماس پیگیری شد تا قهرمان فصل گذشته در همین آغاز کار چهار امتیاز از دست داده باشد. یکی از نکات مهم این بازی، ناکامی مجدد کیلیان امباپه در گلزنی بود. ستاره فرانسوی مانند دو بازی گذشته توسط مدافعان حریف مهار شد و معدود موقعیت‌های او نیز راهی به دروازه پیدا نکرد.

اگر چه علاوه بر امباپه، دیگر ستاره‌های خط حمله رئال مادرید نیز دچار افت محسوسی شده‌اند، اما همه آن‌ها (وینیسیوس، رودریگو، براهیم دیاز و اندریک) توانسته‌اند یک بار در لیگ گلزنی کنند؛ به عبارتی، امباپه تنها مهره هجومی تیم کارلتو است که هنوز در لالیگا گل نزده، حتی با این وجود که بیشتر از همه در زمین حاضر بوده است. 

از طرفی، هیچ نشانی از هماهنگی کیلیان امباپه با وینیسیوس جونیور دیده نمی‌شود. میان این دو ستاره در بازی ابتدایی با مایورکا تنها 12 پاس ردوبدل شد و در دو دیدار بعدی با رئال وایادولید و لاس پالماس به عدد عجیب 4 و 2 کاهش یافت. مرجع آماری اوپتا، عملکرد کیلیان امباپه تا اینجای لالیگا را اینطور خلاصه کرده است:

عکس؛ امباپه در مادرید خواب است!

عملکرد کیلیان امباپه در رئال مادرید تا اینجای فصل 25-2024 لالیگا

صفر گل

صفر پاس گل

صفر خلق موقعیت 

17 شوت (بیشترین در 5 لیگ برتر اروپا)

از دست دادن سه موقعیت

xG گلزنی 2.03 (یعنی امباپه براساس موقعیت‌های گلزنی‌اش باید 2 گل به ثمر می‌رساند)

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان