چرا هشتک اخراج ترند شد؟

عملکرد ۳ هفته اخیر نکونام انتقادات زیادی را به تیم او به عنوان مدعی قهرمانی وارد کرده است.

چرا هشتک اخراج ترند شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در خوزستان شکست تلخی را متحمل شد؛ باختی که ممکن است تا پایان لیگ در یاد و خاطر آبی‌ها باقی بماند و چه بسا به مانند فصل پیش همین شکست زمینه‌سازی برای خلق یک ناکامی دیگر باشد. فصل پیش نیز استقلال با نکونام در همین هفته سوم مقابل سپاهان شکست خورد؛ با این تفاوت که فصل قبل به واسطه کارشناسی‌های صورت گرفته در بخش داوری مشخص شد حقوق استقلال در آن بازی پایمال شده است اما در شکست اخیر هیچ رد پایی از اشتباه داوران مشاهده نشد و صحنه خاصی وجود نداشت که بتوان آن را دلیلی بر شکست استقلال دانست. آنچه سبب شد استقلال در میدان رقابت با همنام خوزستانی خود شکست را بپذیرد، اشکالات بزرگ تاکتیکی بود؛ به طوری که در نیمه اول، میزبان تسلط کافی بر توپ و میدان داشت و توانست استقلال را بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه‌اش پیش ببرد.

علاوه برآن استقلال در اجرای تاکتیک‌های هجومی نیز نقص بسیاری داشت و نتوانست موقعیت‌سازی آنچنانی روی دروازه حریف داشته باشد که نتیجه این نقصان تاکتیکی شهامت و اعتماد به نفس بیشتر میزبان برای رسیدن به دروازه استقلال بود که این مهم در نهایت با شوتی فریبنده از سوی بازیکن تازه‌وارد استقلال خوزستان (بیفوما) در دقیقه 80 حاصل شد و استقلال  با همین تک گل شکستی عجیب را پذیرفت؛ باختی که بیش از همه برای نکونام گران تمام شد و پایه‌های مربیگری او در استقلال را سست کرد.

تا به امروز نکونام هیچ‌گاه چنین شرایطی را تجربه نکرده بود. او بعد از باخت هفته سوم فصل پیش مقابل سپاهان هرگز مورد نکوهش قرار نگرفت اما این بار ماجرا به شکل دیگری رقم خورد و او مورد نقد قرار گرفت و حتی در فضای مجازی هشتک اخراج نکونام به اصطلاح ترند شد تا نکو دنیای متفاوتی را از مربیگری در استقلال تجربه کند. شکست استقلال بدون شک کار نکونام را در آینده سخت خواهد کرد و شاید تعطیلات پیش رو فرصتی باشد تا سرمربی استقلال تیمش را در شروع دوباره لیگ متحول کند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان