آقای وزیر در گرمای جنوب بوده‌اید که پیشنهاد استفاده از پنکه را می‌دهید؟ /نه آب هست نه برق که از کولر استفاده کنیم /واکنش کاربران خبرآنلاین را بخوانید

کاربران خبرآنلاین، به اظهارات جنجالی وزیر نیرو، درخصوص استفاده نکردن از کولر و استفاده از وسایل سرمایش قدیمی مانند پنکه، واکنش نشان دادند.

آقای وزیر در گرمای جنوب بوده‌اید که پیشنهاد استفاده از پنکه را می‌دهید؟ /نه آب هست نه برق که از کولر استفاده کنیم /واکنش کاربران خبرآنلاین را بخوانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر نیرو در گفتگویی که اخیرا با خبرنگار صداوسیما داشته، گفته است در ماه اخیر که مصرف برق خانه شان به خاطر استفاده از کولر و وسایل سرمایشی بالا  رفته، قبض برق شان صد و خرده ای هزار تومان شده است.

در همین راستا علی آبادی از مردم خواسته به جای کولر از روش های قدیمی که قدیم ها و در نبود برق برای خنک سازی استفاده می شده بهره ببرند و به عنوان مثال از پنکه نام برده و گفته در ژاپن هم مردم از پنکه استفاده می کنند.

اما این اظهارات، واکنش های بسیاری را به همراه داشته است. کاربران خبرآنلاین نیز در واکنش به اظهارات وزیر نیرو در قالب کامنت، نظرات خود را اعلام کرده‌اند.

آقای وزیر خودتان هم تابحال از پنکه استفاده کرده‌اید؟

اکثریت کاربران از این اظهارات وزیر نیرو گلایه کرده و حتی عصبانی شده اند. آنچنان که کاربری به نام حسین نوشته است: «خداخیرتان بدهد یکی میگه بجای آبگوشت اشکنه بخورید دیگری میگه بجای لباس لنگ ببندید نون خشک سق بزنید اینهم که میگه از پنکه استفاده کنید اینهم از مدیران خدمتگزار خدایا شکرت» کاربر دیگری نوشته است: «آنچه باعث فقر می شود، ذهن فقیر است. ذهن فقیر و درمانده آفت توسعه است. متاسفم که همچین شخصی با این سطح از درک و بینش ، متولی وزارت زیربنایی نیرو است.»

کاربر دیگری نیز تاکید کرده «شما دیگه کی هستید؟ یکی تون میاد میگه یه مدت نون خشک بخورید اون یکی فرمایش می کنه پنکه بزنید اون یکی میگه زیاد برق مصرف نکنید کشور کمبود برق داره راستی چی برسر این مملکت اوردید که دومین کشور نفت جهان اولین بدبخت شده؟»

همچنین کاربری به نام لیلی نیز نوشته است: «چطوره بگید سقف خونه هامون را خراب کنیم و گنبدی بسازیم و دیوارها را طاقچه دار کنیم تا نیازی به همون پنکه هم نباشد این مرفهین بی درد هزینه نور پردازی نمای بیرونی ساختمونشون میلیونی هست بعد به ما میگن پنکه روشن کنید.»

یا کاربر دیگری نوشته است: «ژاپن بخاری گازی برقی هم داره که یک صدم بخاری های ما مصرف میکنه ضمنا اونها اخرین ورژن تویوتا هم سوار می شند نه ساینا 85گانه با قرعه کشی اونها آلودگی هوا هم ندارند اونها برقشونو مفت نمیدن عراق که‌ خیابان‌ها را کولر نصب کردند من خودم رفتم اربعین منزل یک عراقی تو حیاطش کولر ابی گذاشته بود و خونه اش گازی بله برادرم همون صادرات برق مفت به عراق قطع کنید ماخودمان پول مصرف برق رامیپردازیم بیشتر خودمون نیاز داریم.»

همچنین کاربر دیگری با بیان مثالی نوشت: «روایته. زنی پسرش را پیش پیامبراسلام برد. وعرض کرد یا پیامبر به پسرم بگویید کمتر خرما بخورد. پیامبر فرمود پسرت رافردا بیاور تا بهش بگویم کمتر خرما بخورد. زن پرسید چرا فردا. پیامبرفرمود برای اینکه خودم امروز زیاد خرما خوردم. چطور میتوانم به پسرت بگویم کمتر خرما بخورد. حالا جناب وزیر شما از پنکه استفاده میکنید که بمردم پیشنهاد پنکه میدهید؟ آیا درگرمای جنوب ایران بودید؟ چراکم کاری خودتونو میخاین سرملت خراب کنید.»

ملاک انتخاب ایشان برای وزارت به این مهمی چیست؟

دسته دیگری از کاربران، از انتخاب علی آبادی به عنوان وزیر نیرو انتقاد کرده اند، به عنوان مثال کاربری به نام علی نوشته: «با سلام جناب پزشکیان عزیز شما در عملکرد جناب علی آبادی در وزارت صمت چه دیدید که ایشان را به راس وزارتخانه نیرو گماردید برادر جان اگه ایشون کارش درست بود که خوب میذاشتی تویه همون وزارتخونه کارشو انجام بده آخه کی میخوایم انتخابامنو شایسته انجام بدیم خود این شخص در وزارت صوت اعتراف کرد که عرضه نداره و گفت من وزیر التماسم هی به این التماس میکنم و به اون التماس میکنم خوب برادر کارت درست نیست که التماس میکنی دیگه کارت درست بود روز اول کارت که نمیگفتی کوار هارو خاموش کنید به جاش پنکه استفاده کنید.... خدایاااااا مردیم از دست مسئولین بی عرضه مملکت.»

همچنین کاربر دیگری نوشته است: «اقای وزیر حاضریم بی پنکه سر کنیم ولی برق فقط مال خنک کردن خودمون نیست با قطع برق و چاه های کشاورزی امسال ما را بدبخت کردین نه خیلی ارزونیه از کجا بیارم زمستان من کشاورز سر کنم خدا وکیلی این چه مسخره بازیه روز 4 ساعت برق ما روستایی ها را قطع می کنین چون صدامون به جایی نمی رسه چرا شهر های بزرگ خبری از قطعی برق نیست.»

آقای وزیر، اصلا آبی نیست که از کولر استفاده کنیم!

و اما کاربری نیز با تاکید بر اینکه در برخی روستاها اصلا آبی وجود ندارد که کولر وجود داشته باشد گفت: «آقای وزیر در جنوب کشور اکثر روستاها آب خوردن نیست نمی توانند از کولر استفاده کنند امیدشان همان پنکه بود الان برق هم اکثر مواقع نیست زمین هم خشک است رطوبت ندارد یک قبر بکنیم داخلش استفاده کنیم هیچ گزینه ای نیست تا ببینیم چه روزی مرگ میرسد.»

یا کاربر دیگری نوشته است: «وقتی کسی گرما و گرمای همراه با شرجی رو درک نکرده باشه همین اظهار نظر هم میکنه» و حتی کاربر دیگری نوشته است: «باسلام متاسفانه وزیران از یک کره دیگر آمده اند .از مردم و بین مردم زندگی نمی کنند.»

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان