احداث خط تولید پنل مسلح سیمانی شرکت کی پلاس، تحولی نوین در صنعت ساختمان

شرکت کی پلاس (کناف ایران سابق)، به‌زودی خط تولید پنل مسلح سیمانی را در کارخانه خود راه‌اندازی می‌کند .این اقدام، نقطه عطفی در توسعه صنعت ساختمان ایران به شمار می‌آید و مجموعه کی پلاس با این ابتکار گامی مهم در مسیر تولید محصولات نوین و با کیفیت برداشته است.

احداث خط تولید پنل مسلح سیمانی شرکت کی پلاس، تحولی نوین در صنعت ساختمان

شرکت کی پلاس (کناف ایران سابق)، به‌زودی خط تولید پنل مسلح سیمانی را در کارخانه خود راه‌اندازی می‌کند .این اقدام، نقطه عطفی در توسعه صنعت ساختمان ایران به شمار می‌آید و مجموعه کی پلاس با این ابتکار گامی مهم در مسیر تولید محصولات نوین و با کیفیت برداشته است. اگر تاکنون با پنل مسلح سیمانی یا آکواپلاس آشنایی نداشته اید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

آکواپلاس، نسل جدید مصالح ساختمانی

آکواپلاس یا پنل مسلح سیمانی، یکی از محبوب ترین محصولات شرکت کی پلاس (کناف ایران)، در بین کارفرمایان، پیمانکاران و معماران می باشد که در بسیاری از پروژه‌های شاخص کشور مانند کتابخانه دانشگاه سمنان، مجتمع پلاتینیوم، مجتمع دیپلمات ولنجک و … از آن استفاده شده است.

این صفحات به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، از جمله مقاومت بالا در برابر رطوبت، آتش و عایق صوتی و حرارتی بودن، به عنوان جایگزینی مناسب برای مصالح سنتی بنایی شناخته می‌شوند. این صفحات ترکیبی فشرده از سیمان پرتلند، پرلیت منبسط شده و سنگدانه های سبک می باشند که پشت و روی آن ها با شبکه توری فایبرگلاس مخصوص مسلح شده است و می‌توانند در پروژه‌های مختلف ساختمانی از جمله ساخت دیوارهای خارجی سبک، بازسازی نما و ساخت دیوار جداکننده غیر باربر و سقف کاذب در محیط‌های مرطوب و در معرض آبریزی مداوم واقع در فضاهای داخل ابنیه ها (مانند سرویس بهداشتی، حمام، استخر، سونا، آشپزخانه صنعتی و …)، استفاده نمود.

احداث خط تولید پنل مسلح سیمانی شرکت کی پلاس، تحولی نوین در صنعت ساختمان

به علت عدم استفاده از هرگونه الیاف سلولزی و افزودنی های غیر آلی در فرایند تولید، این صفحات کاملاً در برابر رطوبت و شرایط متنوع جوی و اقلیمی مقاوم بوده، امکان رشد میکروارگانیزم هایی مانند قارچ یا کپک در آن ها وجود نداشته و مشکلاتی نظیر افزایش حجم و ابعاد، گسیختگی، افزایش ابعاد و … در آن ها رخ نمی دهد.

راه‌اندازی خط تولید آکواپلاس در کارخانه کانیار گچ نوین (کناف گچ)

با راه‌اندازی خط تولید آکواپلاس در کارخانه کانیارگچ نوین با ظرفیت تولید 5 میلیون مترمربع در سال، این امر نه‌تنها به تامین نیازهای داخلی کشورمان کمک می‌کند، بلکه امکان صادرات این محصول استراتژیک به کشورهای دیگر را نیز فراهم می‌سازد.

این اقدام از نظر اقتصادی و صنعتی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا با کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش تولید، به رشد و توسعه صنعت ساختمان کشور کمک می‌کند.

مجموعه کی پلاس همیشه به ارائه محصولات با کیفیت و نوآورانه متعهد بوده است. خط تولید آکواپلاس نیز با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و رعایت استانداردهای بین‌المللی، محصولی بادوام و مقاوم را به بازار عرضه خواهد کرد که پاسخگوی نیازهای متنوع صنعت ساختمان خواهد بود. این اقدام کی پلاس، نویدبخش آینده‌ای روشن برای صنعت ساختمان ایران است و کی پلاس را به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه معرفی می‌کند.

احداث خط تولید پنل مسلح سیمانی شرکت کی پلاس، تحولی نوین در صنعت ساختمان

مجموعه کی پلاس همیشه به ارائه محصولات با کیفیت و نوآورانه متعهد بوده است. خط تولید آکواپلاس نیز با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و رعایت استانداردهای بین‌المللی، محصولی بادوام و مقاوم را به بازار عرضه خواهد کرد که پاسخگوی نیازهای متنوع صنعت ساختمان خواهد بود. با اضافه شدن این محصول به سبد محصولات کی‌پلاس و تولید آن، شرکت کی پلاس در واقع برای تمامی ساختارها و فضاها حتی دیوارهای پیرامونی و نما و همچنین سلول های تر مثل استخر، سرویس بهداشتی و ... راه حل همراه با محصولات آن ارائه می دهد.

هم اکنون این محصول به صورت وارداتی در سبد محصولات کی پلاس موجود است. پیشنهاد می کنیم برای سفارش این محصول به وب سایت کی پلاس، بخش شبکه عاملیت مراجعه کنید و با نزدیک ترین نمایندگی به محل سکونت خود تماس بگیرید. همچنین اگر سوالی درباره این محصول و ویژگی ها و نحوه استفاده دارید می توانید با شرکت کی پلاس تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره تماس: 02143000809

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خدمات مجموعه کی پلاس، می‌توانید به وبسایت رسمی کی پلاس به آدرس www.kplus.ir مراجعه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان