برگزاری نخستین جشنواره استانی مد و لباس در زنجان کلید خورد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان از برگزاری اولین جشنواره استانی فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت در حوزه صنعت مد و لباس خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره استانی مد و لباس در زنجان کلید خورد

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، علیمردانی گفت: این جشنواره با ارائه الگوهای ایرانی اسلامی برگرفته از ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملی و با حضور موثر اساتید، پژوهشگران و هنرمندان فرهیخته با هدف تحقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی هنری نظام جمهوری اسلامی و با رویکرد بسترسازی تمدن نوین ایرانی اسلامی توسط بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان ادامه داد: این جشنواره با همکاری ادارات و نهادهای مختلف از جمله شهرداری، آموزش و پرورش، اتاق اصناف و آموزشگاه فنی حرفه‌ای الزهرا (س) در راستای تولید پوشاک اسلامی ایرانی مهرماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در سه سطح اثر، طرح و تحقیق و پژوهش با مشارکت دانشجویان در رشته طراحی دوخت، دانش آموزان، آموزشگاه‌های آزاد، خیاطان، تولید کنندگان، مزون‌داران و طراحان حرفه‌ای و صنفی برگزار می‌شود.

علیمردانی گفت: مهلت ثبت نام در این رویداد تا 25 شهریور ماه و مهلت تحویل آثار تا 31 شهریور ماه امسال است و شرکت کنندگان می‌توانند از طریق لینک https://majazi.city/frd برای ثبت نام اقدام کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت: در پایان جشنواره از اثرهای برتر در سطوح مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد و نمایشگاهی از دستاوردهای این جشنواره در شهر برگزار خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان