اعزام ۸۰نفر عضو هلال احمر قزوین برای خدمت به زائران رضوی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به زائران علی بن موسی الرضا(ع)، ۸۰ نفر از اعضای جوانان این جمعیت برای حضور در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» اعزام شدند.

اعزام 80نفر عضو هلال احمر قزوین برای خدمت به زائران رضوی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «ناصر صبوری غیاثوند» سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: 80 نفر از اعضای فعال جوانان هلال احمر استان به تفکیک خواهران و برادران برای حضور در سومین رویداد فرهنگی مذهبی جمعیت هلال احمر با عنوان «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

وی افزود: همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر، اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر همراه با جوانان سراسر کشور برای ارائه خدمات بشردوستانه به زائران علی بن موسی الرضا(ع) در قالب فعالیتهای امدادی و بشردوستانه به مشهد مقدس اعزام شدند.

صبوری غیاثوند اضافه کرد: سومین رویداد فرهنگی مذهبی قدم به قدم در مسیر بهشت با شعار، جوانان- شوق خدمت با هدف تبیین فرهنگ، سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)، آشنایی با رفتار، منش و رسالت آن حضرت، تقویت روحیه مذهبی در بین جوانان و ایجاد انگیزه درتبلیغ شعائر و آموزه‌های دینی و بشردوستانه با تکیه بر فرهنگ رضوی، برگزار خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: امید است شاهد تلاش جمعی و همت خالصانه همه عزیزان در این طرح باشیم و بتوانیم با همکاری یکدیگر موجبات تحقق و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ بشردوستی در راستای اهداف والای جمعیت هلال احمر را فراهم آوریم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان