نبی:سخت افزار و دوربین وظیفه صدا و سیما است!

مهدی محمد نبی درباره مسئله ناهماهنگی به وجود آمده میان دوربین صدا و سیما و VAR صحبت کرد.

نبی:سخت افزار و دوربین وظیفه صدا و سیما است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که وضعیت میزبانی دو تیم پرسپولیس و استقلال در فصل جدید تبدیل به یک معضل بزرگ شده و وضعیت ورزشگاه این دو تیم در فاصله یک ماه تا دیدار آسیایی آنها هنوز نامشخص است، امروز نمایندگان این دو باشگاه همراه با مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران به ورزشگاه شهر قدس رفتند و وضعیت این ورزشگاه را بازدید کردند. این در شرایطی است که با توجه به وضعیت بازسازی ورزشگاه آزادی، تیم ملی ایران هم مجبور است دیدار خود در شهر های دیگر برگزار کند و اکنون در حاشیه جلسه نمایندگان سرخابی‌های پایتخت درباره شرایط برگزاری دیدار های خانگی این دو تیم در تهران مهدی محمد نبی با خبرنگاران صحبت کرد و درباره این مسئله صحبت کرد.

نبی با اشاره به وضعیت میزبانی تیم ملی ایران توضیح داد: FIFA و AFC در زمینه اعلام ورزشگاه همکاری می‌کنند و دیدیم که ما ابتدا اگر چه ورزشگاه ازادی را معرفی کردیم اما با ما همکاری کردند و ورزشگاه نقش جهان را معرفی کردیم و در نهایت فولادشهر نهایی شد. با توجه به مکاتبات امور بین المللی سعی داریم این اتفاقات بیفتد. 

وی افزود: پرسپولیس و استقلال دو باشگاه حرفه‌ای هستند و میزبان مسابقات اسیایی، باشگاه‌ها هستند. اکنون وظیفه میزبانی بر عهده آنها هست و باید همراهی کنند و هم‌افزایی داشته باشند. هر باشگاه مجمع، صاحبان سهام و هیئت مدیره دارند. بانک‌ها و یک هلدینگ بزرگ پشت باشگاه‌ها هستند و باید خودشان پای کار باشند نه اینکه فدراسیون فوتبال و شهردار شهر قدس پیگیر باشد.

او در خصوص مسئله ناهماهنگی صورت گرفته بین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال در خصوص تصاویر پخش زنده بازی های لیگ برتر و سیستم VAR خاطرنشان کرد: هر چیزی شروعش نواقص زیادی دارد. نمی‌شود صفر و صد را در یک لحظه تراز کنیم. این ناهماهنگی از سمت فدراسیون فوتبال نیست و ما فقط دستگاه‌ها را باید می‌آوردیم که دارد نصب می‎شود و قرار است دستگاه‌ها به دوربین صدا و سیما لینک شود. من ظرفیت صدا و سیما را نمی‌دانم اما تا این لحظه آقای فروغی هماهنگ بودند و خیلی کمک کردند. تامین سخت افزاری برعهده فدراسیون فوتبال نیست.

نبی همچنین درباره اردوی تیم ملی گفت: اردو از امروز آغاز می‌‍شود و دوازدهم به اصفهان خواهیم رفت. در تاریخ هفدهم از اصفهان به العین امارات می‌رود. دو بازی اغازین ما در این راند بازی های سختی است و حتی به نظر من گروه ما نسبت به دیگر گروه‌ها، سخت‌تر است. این دلیل خاصی نیست و باید همه تلاش خودمان را بکنیم. کادرفنی آنالیز خوبی از قرقیزستان و امارات دارند و در این فرصت کم، هماهنگی لازم صورت بگیرد.

او ادامه داد: لژیونرها مستقیما به اردوی اصفهان خواهد آمد و دیگر نفرات در تهران باید حضور داشته باشند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان