بهره‌مندی ۵۱ هزار و ۳۸۴ نفر از پوشش امدادی اربعین در مرز خسروی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: ۵۱ هزار و ۳۸۴ نفر از خدمات هلال‌احمر در پوشش امدادی اربعین حسینی در مرز خسروی بهره مند شدند.

بهره‌مندی 51 هزار و 384 نفر از پوشش امدادی اربعین در مرز خسروی

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: مجموع خدمات ارائه شده در پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی (ع) از تاریخ 16مردادماه لغایت 6 شهریورماه، 51 هزار و 384 مورد بوده است‌.

وی با بیان تعداد انتقال مصدوم به مراکز درمانی که 85 مورد بوده است، افزود: خدمات ارائه شده به زائرین شامل خدمات امدادی و غیر امدادی به زائرین، خدمات سرپایی، مراقبت سلامت زائرین و مشارکت در اسکان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه ضمن اشاره به تعداد کل عملیات که 89 مورد گزارش شده، تصریح کرد: از این تعداد 54 مصدوم و 2 نفر فوتی انتقال از عراق به ایران بوده است.

محمدی در ادامه عملیات هلال‌احمر گفت: تعداد یازده فوتی رها سازی و 16 مصدوم رهاسازی شده و اسکان 134 نفر از جمله عملیات هلال‌احمر در اربعین حسینی محسوب می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به ترددهای مرزی اضافه کرد: طبق تاریخ ذکر شده 434 هزار و 722 نفر خروج از مرز و 337 هزار و 982 نفر ورود به مرز، ورود اتباع 2 هزار و 864 نفر، خروج اتباع هفت هزار و 92 نفر تردد داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در پایان گفت: امکانات، تجهیزات، تعداد پایگاه ها و عملکرد هلال‌احمر احمر در اربعین امسال نسبت به اربعین سال گذشته روند افزایشی داشته است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان