برگزاری دادگاه رضایت خودروی طراوت نوین به صورت علنی

رییس کل دادگستری کل استان قزوین گفت: در راستای جلوگیری از تردد شکات به مرکز کشور و تسریع در رسیدگی به پرونده؛ جلسه رسیدگی به این پرونده به صورت علنی با حضور شکات برگزار می گردد.

برگزاری دادگاه رضایت خودروی طراوت نوین به صورت علنی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا، رییس کل دادگستری کل استان قزوین صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان تاکستان که با حضور امام جمعه تاکستان ، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تاکستان و جمعی از مسوولان قضایی، انتظامی و اجرایی برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته دولت گفت: تجلی حکومت در جامعه با قوه قضاییه است و  قضاوت آنقدر عظیم است که تعابیر خاصی در باب آن ذکر شده است و قضات باید در امر  قضاوت بسیار دقت کنند و شأن این جایگاه را حفظ کنند.
رییس کل دادگستری کل استان قزوین افزود: یکی از مهم ترین معضلات شهرستان موضوع مطالبات مردم از شرکت های خودرویی است که امیدوارم هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
مصطفوی نیا اظهار کرد: با درایت رهبری بعد از شهادت ریاست جمهوری امور کشور بدون هیچ خللی تا اتمام فرآیند انتخابات ادامه داشت.
وی با بیان اینکه اجرای عدالت و قانون گرایی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی است افزود:  بخشی اعظمی از آن توسط قوه قضاییه که ضامن عدالت است محقق می شود و بخشی از آن نیز بر عهده  سایر قواست و همه دستگاه ها باید برای تحقق این مهم همکاری نمایند.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین ماموریت اصلی اجرای عدالت با قوه قضاییه بوده و برای ما افتخار است که در دستگاه قضایی باشیم؛ البته باید مردم نیز در این زمینه حاکمیت را همراهی کنند.
مصطفوی نیا بیان کرد: یکی از دغدغه های جدی دادگستری که به صورت شبانه روزی پیگیریم موضوع شرکت های خودرویی است ورنج و درد مردم به همراه داشته است و ما باید به عنوان حاکمیت پاسخگوی این معضل باشیم.
وی خاطرنشان کرد: مهم ترین اقداماتی که با همراهی مردم و دستگاه های مختلف شکل گرفت شناسایی اموال این اشخاص و شرکت بود.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: 15 هزار نفر در شهرستان تاکستان سرمایه‌گذاری کرده بودند که تا کنون 10 هزار نفر از آنان شکایت کیفری و 2 هزار و 400 نفر نیز شکایت حقوقی در  مراجع ثبت کرده اند و  بیش از چهار هزار نفر نیز مطالبات خود را از این شرکت دریافت نموده اند.
رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: پرداخت مطالبات مردم و رسیدگی به این تخلف و برخورد با متهمین پرونده  خواسته مردم و مهم ترین اولویت دستگاه قضایی است.
مصطفوی نیا با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌ شرکت "رضایت خودروی طراوت نوین" اظهارکرد: در راستای جلوگیری از تردد شکات به مرکز کشور و تسریع در رسیدگی به پرونده مجوز برگزاری دادگاه در مرکز استان توسط رییس محترم قوه قضاییه صادرشده است و منتظر وصول ابلاغ های صادره می باشیم تا جلسه رسیدگی به این پرونده به صورت علنی با حضور شکات برگزار گردد.
رییس کل دادگستری استان قزوین در خاتمه یادآورشد: این موضوع تجربه و درسی برای استان شد تا در آینده فریب این شرکت ها را نخوریم و با هوشیاری با شرکت هایی که قصد برهم زدن آرامش جامعه را دارند برخورد کنیم.

برگزاری دادگاه «رضایت خودروی طراوت نوین» به صورت علنی


گفتنی است؛ در پایان مراسم، از خدمات علی سلطانی تجلیل و روح اله اکبری به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان تاکستان معرفی گردید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان