پوتین به کیم جونگ اون، ۲۴ راس اسب داد

رئیس جمهور روسیه ۲۴ راس اسب به رهبر کره شمالی هدیه داده است.

پوتین به کیم جونگ اون، 24 راس اسب داد

به گزارش خبرآنلاین به گفته مقام‌های منطقه «پریمورسکی کرای» واقع در شرق دور روسیه که ارتباط ریلی با کره شمالی دارد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه 24 راس اسب را از این منطقه مرزی به کره شمالی فرستاده است.

به نقل از ایسنا 19 راس اسب نر و پنج راس مادیان نژاد «اورلو ترتر» هستند که به عنوان نژاد مورد علاقه کیم جونگ اون شناخته می‌شود و اسبی که او در تصاویر تبلیغاتی منتشر شده سوار بر آن دیده شده یکی از همین اسب‌هاست. 30 راس از همین نژاد در سال 2022 به پیونگ یانگ فرستاده شدند.

به نوشته روزنامه تایمز، رسانه های کره جنوبی مدعی شده‌اند که محموله جدید اسب‌ها بخشی از پرداخت برای گلوله‌های توپخانه کره شمالی است که به ارتش روسیه برای استفاده علیه اوکراین ارسال شده است.

پوتین و کیم جونگ اون در ژوئن یک «توافقنامه مشارکت جامع» امضا کردند که دو کشور را به همکاری نظامی متعهد می‌کند.

به گزارش رسانه دولتی کره شمالی KCNA، در اواخر همان ماه، رهبر کره شمالی به پوتین یک جفت سگ نژاد پونگسان، از نژادهای محلی کره شمالی هدیه داد. رئیس جمهور روسیه در ماه اوت 447 راس بز به کره شمالی فرستاد.

با وجود اینکه کره شمالی دستی در تولید تسلیحات هسته‌ای و موشک‌های بالستیک دارد، در یکی از قدیمی‌ترین فعالیت‌های نظامی جهان با شبکه‌ای از واحدهای نظامی سوارکاری سرمایه‌گذاری می‌کند.

گزارش‌های تجاری رسمی نشان می‌دهد که پیونگ یانگ حداقل 600000 دلار برای اسب‌های اصیل وارداتی از روسیه بین سال‌های 2020 تا 2023 هزینه کرده است.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان