اجرای طرح کتابخانه پستی دیجیتال در کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از اجرای طرح کتابخانه پستی دیجیتال در استان خبر داد.

اجرای طرح کتابخانه پستی دیجیتال در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمدخیاط زنجانی در آیین رونمایی از طرح راه اندازی آزمایشی نخستین کتابخانه پستی دیجیتال کانون در جمع عشایر، اظهار کرد: توجه به قشر روستایی و عشایری جزء برنامه‌های امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه قرار گرفته است و در طرحی که ما رونمایی آن را هم در این برنامه داشتیم؛ بنا شده که پوشش فعالیت‌های کتابخوانی شامل کودکان و نوجوانان روستایی به‌طور گسترده‌تری شود که این طرح می‌تواند جایگزین مراکز پستی قرار گیرد. 

وی در توضیح این طرح افزود: برای نخستین بار کودکان و نوجوانانی که دسترسی به مراکز ثابت کانون ندارند با ثبت نام در این طرح هر دو هفته یک‌بار امکان دریافت یک عنوان کتاب کانون را  به صورت مجازی و رایگان از اپلیکیشن کتاب طاقچه را خواهند داشت که در صورت بازخورد دهی در قالب نکته کلیدی کتاب، خلاصه‌نویسی، نقاشی واجد شرایط دریافت کد کتاب بعد خواهند بود.  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: تا کنون 800 عنوان کتاب از کتاب‌های انتشارات کانون در این فضا قرار گرفته است. 

وی تاکید کرد: برای ایجاد انگیزه جوایزی نیز برای کتابخوانان حرفه‌ای طرح در نظر گرفته شده است که همه این تلاش برای آن است تا کانون پرورش نقطه تربیت همه کودکان و نوجوانان ایران زمین باشد و اجرای موفق آزمایشی این طرح موجب فراگیری طرح در کانون کشور شود.  

زنجانی افزود: بنا داریم علاوه بر کتاب در مرحله بعد محتواهای آموزشی_تربیتی مکاتبه‌ای هم به این طرح  اضافه کنیم. 

وی در پایان گفت: بر همین اساس اولین فراخوان عضویت در کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ویژه نوجوانان 10 الی 15 ساله روستایی و عشایری کتابخوان منتشر شد، علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام در لینک کتابخانه پستی به آدرس لینک https://kermanshah.kpf.ir/posti مراجعه کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان