راه‌اندازی هشت سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دولت هشت سامانه هوشمند نظارت تصویری جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی هشت سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در هفته دولت هشت سامانه هوشمند نظارت تصویری جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید که تعداد سامانه‌های نظارتی استان از 34 سامانه به 42 سامانه رسیده است.

وی درباره اهمیت سامانه های هوشمند نظارتی تصویری افزود: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده‌ای، سوانح و تصادفات جاده‌ای، انسداد، تغییرات آب و هوایی را رصد می‌کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل امکان خدمات‌رسانی به هموطنان را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه تصریح کرد: نظارت مستقیم و مستمر بر وضعیت جاده‌ها در راستای کنترل ترافیک و اطلاع‌رسانی برخط از آخرین وضعیت راه‌ها به کاربران جاده‌ای برای افزایش ایمنی سفر از جمله اهداف هوشمندسازی جاده‌ها است. 

کهریزی عنوان کرد: این سامانه‌ها در محورهای کرمانشاه به کامیاران، کرمانشاه به بیستون و کرمانشاه به قصرشیرین نصب و راه‌اندازی شده است.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: تصویر این دوربین‌های نظارتی در سایت و اپلیکشن 141 مرکز مدیریت راه برای هموطنان در دسترس است و هموطنان می‌توانند برای مدیریت سفرهای خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های سامانه 141 استفاده کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان