برگزاری نشست تخصصی نخبگان استان کرمان با مرکز پژوهش های مجلس

نماینده کرمان و راور گفت : ۱۰۰ نفر از نخبگان استان کرمان حتی کرمانی های مقیم خارج از کشور به مجلس شورای اسلامی دعوت و به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات با اعضای کمیسیون ها، فراکسیون ها تخصصی مجلس و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نشست های متعددی را برگزار خواهند کرد.

برگزاری نشست تخصصی نخبگان استان کرمان با مرکز پژوهش های مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در نشست هم اندیشی نخبگان کرمان با وی ضمن ابراز خرسندی از افتخارات نخبگان کرمانی در عرصه های مختلف و اقدامات بنیاد نخبگان اعلام کرد : هیات ها و کارگروه های مختلف بنیاد نخبگان با ارائه راهکارها در خصوص مسائل مهم کشور به ویژه در حوزه های تولید، اقتصاد، اشتغال به کمک کشور و نمایندگان مجلس بیایند و در حل مسائل موجود همکاری و هم افزایی فکری و علمی داشته باشند.  

وی همچنین برای پیگیری امور نخبگان استان و رفع مشکلات آنها قول مساعد داد.

در این نشست همچنین با پیشنهاد نماینده کرمان و راور مقرر گردید، با هماهنگی وی 100 نفر از نخبگان استان کرمان حتی کرمانی های مقیم خارج از کشور به مجلس شورای اسلامی دعوت و با اعضای کمیسیون ها و فراکسیون ها تخصصی مجلس و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نشست های متعددی را جهت بررسی مسائل و مشکلات موجود و نیز ارائه راهکارهای مناسب و عملیاتی داشته باشند.

در این دیدار که پروفسور رجبعلی پور استاد برجسته ریاضی دانشگاه شهید باهنر و چهره ماندگار علمی کشور نیز حضور داشت، رئیس بنیاد نخبگان کرمان و جمعی از نخبگان استان برگزار شد، مسائل و مشکلات بنیاد نخبگان کرمان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست سرگزی، رییس بنیاد نخبگان استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بنیاد نخبگان استان، به تشریح اقدامات و طرح های بنیاد پرداخت و در ادامه نیز نخبگان گزارشی از مشکلات خود را بیان کردند.

شایان ذکر است، بیمه نخبگان، پرداخت تسهیلات، امریه خدمت سربازی نخبگان، حمایت از طرح های نخبگان، حمایت از توسعه هوش مصنوعی در استان کرمان، بررسی سند توسعه استان کرمان نوین از جمله مواردی بود که توسط نخبگان در این نشست مطرح شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان