روابط عمومی استانداری کرمان حضور خبرنگاران در جلسات شورای مسکن را ممنوع کرد! / گلایه مندی اصحاب رسانه از یک اقدام غیر حرفه ای

چندین جلسه‌ای است که شورای مسکن استان کرمان بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود و مسئولان، روابط عمومی استانداری کرمان را مقصر می‌دانند.

روابط عمومی استانداری کرمان حضور خبرنگاران در جلسات شورای مسکن را ممنوع کرد! / گلایه مندی اصحاب رسانه از یک اقدام غیر حرفه ای

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛  صبح امروز پنجمین جلسه شورای مسکن استان کرمان بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، البته چند جلسه‌ای است که شورای مسکن استان بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود و مسئولان، روابط عمومی استانداری کرمان را مقصر می‌دانند.

تسنیم نوشت، رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در پاسخ به سوالی در ارتباط با دلایل برگزاری جلسات شورای مسکن بدون حضور خبرنگاران، اظهار داشت: دبیری شورای مسکن به عهده ما است و دعوت از اعضای جلسه را انجام می‌دهیم، دعوت از رسانه‌ها برای حضور در این جلسات از ابتدا توسط روابط عمومی استانداری انجام می‌شد و ما نقشی در این کار نداشتیم.

مدیر کل شهرسازی: بی اطلاعم

وی با بیان اینکه ما هیچ زمانی دعوت از خبرنگاران را برای حضور در این جلسات نداشتیم، اما مشکلی هم برای دعوت از رسانه‌ها نداریم، افزود: جلسه صبح امروز با حضور استاندار کرمان و البته بدون حضور خبرنگاران برگزار شده و البته دلیل عدم حضور خبرنگاران در جلسات اخیر را هم نمی‌دانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه مصوبات جلسه امروز بیشتر حول پایش اتفاقات گذشته در حوزه مسکن در استان بود، گفت: در این جلسه پیگیری پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها انجام شد؛ 40 هزار نفر در شمال استان کرمان برای دریافت تسهیلات مسکن هنوز به بانک معرفی نشده‌اند.

معاون استاندار : دلیل این اقدام را نمی دانم!

همچنین سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی، معاون امور عمرانی استانداری کرمان نیز در ارتباط با عدم حضور رسانه‌ها در جلسات اخیر شورای مسکن استان، اظهار داشت: روابط عمومی استانداری کرمان در ارتباط با حضور رسانه‌ها از من سوال می‌کردند و من هم تایید می‌کردم.

وی ادامه داد: چند جلسه‌ای است که در این ارتباط از من سوال نشده است و دلیل آن را هم نمی‌دانم، البته از نظر من حضور خبرنگاران در این جلسات الزامی است، مباحث این جلسه موضوع عمومی است، رسانه‌ها کمک ما هستند و اطلاع‌رسانی لازم باید انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین ، این اقدام غیرحرفه ای و غیر متداول روابط عمومی استانداری کرمان موجب گلایه مندی اصحاب رسانه استان کرمان شده و آنها خواستار رفع این مشکل و نیز تسهیل گری این نهاد در فرآیند اطلاع رسانی سریع و مطلوب اینگونه جلسات هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان