نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی خطاب به صهیونیست‌ها: بمانید!

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره تشدید مهاجرت معکوس و فرار صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی، از صهیونیست ها خواست تا در این منطقه بمانند.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی خطاب به صهیونیست‌ها: بمانید!

به گزارش خبرآنلاین از ایرنا، «نفتالی بنت» طی پیامی در شبکه ایکس(توئیتر سابق) نوشت: در 2 سال گذشته، شاهد افزایش افرادی هستیم که خواهان رفتن از اسرائیل هستند. پزشکان، استادان و افراد برجسته زیادی هستند که رفته اند و هنوز برنگشته اند.

این مقام صهیونیست، افزایش مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی را تنها مربوط به عملیات طوفان الاقصی ندانست و گفت: مهاجرت معکوس از پیش از هفت اکتبر 2023(15 مهر 1402) شروع شد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به آوارگی 80 هزار صهیونیست ساکن شمال و جنوب سرزمین های اشغالی و هراس صهیونیست ها از انتقام ایران و حزب الله لبنان اشاره کرد و افزود: کل اسرائیل، منفعلانه منتظرند ببینند که کی ایران یا حزب الله حمله می کنند.

بنت درباره شرایط فلاکت بار صهیونیست ها بعد از عملیات طوفان الاقصی نوشت: به خاطر تورم سرسام آور، یک زن و شوهر اسرائیلی، شبانه روز کار می کنند اما نمی توانند یک آپارتمان بخرند.

وی به تنش بین صهیونیست های حریدی و سکولار درباره خدمت اجباری اشاره کرد و افزود: عده ای خدمت اجباری را انجام نمی‌دهند و حقوق می گیرند و عده ای دیگر باید به غزه بروند و بجنگند.

این مقام صهیونیست، نزاع بین گروه های سیاسی و بی احترامی آنها به ارتش رژیم اشغالگر را یادآور شد و نوشت: قتل و جرم و جنایت در اسرائیل رو به افزایش است و در چنین شرایطی، خانواده ها، آینده ای برای فرزندانشان در اینجا متصور نیستند.

بنت بعد از یادآوری وضعیت بغرنج صهیونیست ها، از آنها خواست که به رژیم اشغالگر برای اصلاح امور فرصت دهند و برای ترک سرزمین های اشغالی عجله نکنند.

وی به تمام صهیونیست‌هایی که قصد مهاجرت از سرزمین‌های اشغالی دارند توصیه کرد که پیش از سفر، به وی پیام دهند تا شاید بتواند آنها را برای ماندن متقاعد کند.

 روزنامه «رای الیوم» اخیرا در گزارشی با اشاره به فرار شهرک نشینان صهیونیست از اراضی اشغالی نوشت که با توجه به افزایش تهدیدها، تداوم جنگ غزه، کاهش سطح درآمدی و تشدید بحران داخلی، بر شمار افرادی که سرزمین های اشغالی را به سمت خارج ترک می کنند، افزوده شده است.

براساس این گزارش، مراکز آماری رژیم اشغالگر، افزایش بیست درصدی شمار مهاجرت کنندگان را در مقایسه با سال گذشته نشان می دهد.

رای الیوم افزود: طبق آمارهای منتشر شده، مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی پس از جنگ غزه تشدید شده و برخی تشکل‌ها و جمعیت ها تحت شعار (با هم برویم) ایجاد شده که دهها هزار شهرک نشین به آن پیوسته اند.

رای الیوم اضافه کرد: 40 درصد از اسرائیلی ها به فکر مهاجرت معکوس هستند، یعنی اینکه از اراضی اشغالی به جایی که از آن آمده اند، بروند و برای خود هم دلایلی از جمله بحران کنونی، اوضاع اقتصادی، نابرابری و ناامیدی از حل و فصل اوضاع با فلسطینیان دارند.

براساس این گزارش، مرکز «بیگن» اسرائیل فاش کرد که 59 درصد از یهودیان در اسرائیل رهسپار سفارتخانه های خارجی شده یا قصد این کار را دارند تا تابعیت خارجی بگیرند و 78 درصد از خانواده های یهودی طرفدار رفتن فرزندان خود از اسرائیل هستند.

رای الیوم به نقل از وزارت مهاجرت رژیم صهیونیستی، نوشت: یک سوم اسرائیلی‌ها به فکر مهاجرت هستند.

رای الیوم در پایان افزود: با توجه به این مساله، آیا کابینه رژیم اسرائیل توان توقف این روند مهاجرتی را در سایه جنگ و احتمال بروز جنگ منطقه ای دارد، به ویژه پس از واکنش قطعی ایران و حزب الله به عملیات های تروریستی که رژیم اشغالگر انجام داده است؟

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان