یک پرسپولیسی رکورد یک ساله استقلال را خراب کرد

دروازه‌بان جدید استقلال خوزستان شروع پرقدرتی همراه با این تیم داشت.

یک پرسپولیسی رکورد یک ساله استقلال را خراب کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالِ جواد نکونام درست یک سال پس از شکست مقابل سپاهان، دوباره با شکست در یک رقابت لیگ برتری زمین را ترک کرد و در حالی که تلاش زیادی برای باز کردن دروازه استقلال خوزستان و رهایی از باخت انجام داد، اما به سد محکم احمد گوهری خورد و این گلر سابق پرسپولیس اجازه نداد تا آبی‌های پایتخت صاحب امتیاز شوند.

به نقل از ورزش سه، احمد گوهری که یکی از آخرین خریدهای استقلال خوزستان بوده، پس از غیبت در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، نخستین بازی خود در فصل جدید را مقابل استقلال تهران انجام داد و توانست روز درخشانی را پشت سر بگذارد و نقش مهمی در برد ارزشمند تیمش داشته باشد.

این دروازه‌بان که سال گذشته نمایش موثری با حضور قرضی در آلومینیوم داشت، پس از کش و قوس فراوان برای جدایی از پرسپولیس، توانست رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند و راهی استقلال خوزستان شود که شروع کارش در این باشگاه با یک نمایش و پیروزی به یادماندنی مقابل استقلال همراه بود.

احمد گوهری در دیدار مقابل استقلال بارها با خروج‌های موفق و دفع موقعیت‌های تک به تک از مهاجمان حریف نگذاشت دروازه استقلال خوزستان باز شود و نمایش موثری روی شوت بازیکنانی مثل جلال‌الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی و ... داشت تا در اولین بازی، اولین کلین‌شیت را ثبت کند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان