رکورد بی سابقه حضور مسافران‌ اربعین/ امسال چند میلیون زائر عازم شدند؟

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: بیش از ۵۰۰۰ مجوز پروازی در بازه زمانی اربعین صادر شده است، بیش از نیم میلیون زائر در امنیت کامل سفر کردند همچنین رشد ۲۹ درصدی سفرهای پروازی را شاهد بودیم.

رکورد بی سابقه حضور مسافران‌ اربعین/ امسال چند میلیون زائر عازم شدند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمحمدی بخش در مراسم قدردانی از دست اندرکاران پروازهای اربعین 1403، انجام بیش از نیم میلیون زائر در ایمنی و امنیت کامل را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: عملیات بزرگ اربعین علی رغم تمامی محدودیت ها با رکورد بی سابقه و با رعایت ایمنی و امنیت همچنین با تلاش‌های تمامی دست اندرکاران مسئولیت پذیر در صنعت هوانوردی به اتمام رسید.

ایسنا به نقل از وی افزود: با درایت و هوشیاری خانواده بزرگ صنعت حمل و نقل هوایی در عملیات پروازهای اربعین امسال شاهد روایی، آرامش و رضایت مندی قابل قبول مسافران بودیم.

محمدی بخش در ادامه تصریح کرد: در عملیات پروازهای اربعین امسال 528 هزار و 828 زائر توسط 4174 پرواز جابجا شدند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره‌ به اینکه بیش از 5000 مجوز پروازی در بازه زمانی اربعین حسینی صادر شده است، خاطرنشان کرد: تعداد پروازهای انجام شده در عملیات اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته با رشد 29 درصدی و تعداد جابه جایی مسافر با رشد 28 درصدی مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه عملیات پروازی اربعین امسال از 34 فرودگاه کشور انجام شده است، افزود: متوسط زمان تاخیر پرواز در بازه زمانی مذکور در حدود 34 دقیقه گزارش شده است.

223228

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان