آهای فرهاد مجیدی...

انتشار یک عکس شبانه از مجیدی سوال‌های زیادی را در ذهن هواداران ایجاد کرده است.

آهای فرهاد مجیدی...

یکی از رفقا زنگ زد و گفت که فرهاد مجیدی خوب از آب گل آلود ماهی می گیرد!گفتم چطور؟ گفت برو و اینستاگرامش را ببین.رفتم و دیدم.عجیب بود.یک لحظه از خودم پرسیدم که چرا باید مجیدی در این برهه از زمان چنین پستی را بگذارد؟عکسی از خودش و گابریل پین! بدون هیچ شرح و توضیحی.داشتم فکر می کردم یعنی مجیدی هر بار که می بیند تیم دارد توی چاله می افتد،فرکانسی می فرستد که مثلا من هستم! قصدم دفاع از جواد نکونام و کادر فنی اش نیست اما اگر به عقب برگردید در بزنگاه های تاریخی،فرهاد مجیدی رفتارهایی مشابه داشته است.

آخرین پستی که مجیدی در اینستاگرام گذاشته به 15 خرداد بر می گردد که عکسی از خودش است با یک لبخند ملیح! منظور این است که او خیلی در اینستاگرام پست نمی گذارد و فعالیت خاصی نمی کند.به نظرم مجیدی آدم باهوشی است و می داند که در چه مرحله ای و چه زمانی باید پایش را جلو بگذارد،پالس را بفرستد و عقب بکشد.بردن هوادار تشنه به لب چشمه و بازگشت به عقب.

به نظرم خوب نیست آقای مجیدی این رفتارها.اگر یک استقلالی واقعی هستید،هوادار را در این شرایط تهییج نکنید.خیلی از هواداران هیجانی و احساسی هستند و قطعا روی موج سوار می شوند و لذتش را می برند اما شما که حرفه ای هستید بیایید و توضیح بدهید که منظور از انتشار عکسی با گابریل پین،بدون هیچ توضیحی چیست؟

برداشت خیلی ها این بوده که چشمکی برای بازگشت به استقلال زده اید؛این را ما نمی گوییم!کامنت هایی که زیر همان عکس تان گذاشته اند را بخوانید.اگر یک استقلالی واقعی هستید و صلاح این تیم را می خواهید اجازه بدهید تا اول نکونام خودش برود یا اخراجش کنند و پس از آن برای تیمی که همه گمان می کنند ارثیه شان است آستین بالا بزنید.البته که قطعا ما اشتباه فکر می کنیم و هدف از انتشار عکس با گابریل پین فقط خاطره بازی و یک دلتنگی ساده بوده است.

راستی تاکید می کنم کامنت ها و برداشت هواداران از عکسی که منشر کردید را بخوانید.آنها هنوز هم فریاد می زنند آهای فرهاد مجیدی .... و دلتنگ تان هستند؛عزت زیاد!

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان