فروش مرغ در سراسر استان با قیمت مصوب ۷۹۰۰۰ تومان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مرغ در استان سمنان به حد وفور وجود دارد و هیچ کمبودی در این زمینه نیست؛ گفت: مرغ در سراسر استان با قیمت مصوب ۷۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

فروش مرغ در سراسر استان با قیمت مصوب 79000 تومان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به وضعیت مطلوب تأمین و توزیع مرغ گرم در سراسر استان سمنان، اظهار داشت:  روزانه بین 50 تا 60 تن مرغ گرم مصرف خانوار در سراسر استان سمنان توزیع می‌شود و هیچ کمبودی در زمینه تولید، تأمین و توزیع مرغ در این استان وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه تأمین و توزیع مرغ به عهده سازمان جهاد کشاورزی است؛ گفت: نظارت بر قیمت مرغ به عهده اصناف و اداره کل صنعت معدن و تجارت است و اگر در جایی شاهد فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب هستیم ناشی از عدم نظارت کافی بر اصناف است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه 70 درصد مرغ تولیدی استان سمنان مازاد بوده و عمدتاً به استان‌های همجوار و به ویژه استان تهران ارسال می‌شود؛ گفت: در حال حاضر وضعیت تولید و توزیع مرغ در استان سمنان مطلوب است. 

»نظارت بر اماکن خرده‌فروشی مرغ افزایش یابد 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه باید نظارت بر اماکن خرده‌فروشی مرغ افزایش یابد  برضرورت نظارت کامل اتاق اصناف بر واحدهای خرده‌فروشی مرغ در سراسر استان سمنان تأکید کرد. 

قاسمی افزود: با گران‌تر شدن مرغ در استان‌های همجوار به ویژه تهران، مرغ از طریق سوداگران به مقادیر بسیار زیاد از استان سمنان به تهران ارسال و با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد که این مهم نیازمند نظارت بیشتر بر اماکن خرده‌فروشی عرضه مرغ است. 

وی با تأکید بر اینکه مرغ در حال حاضر با قیمت مصوب 79 هزار تومان در استان سمنان به فروش می‌رسد؛ افزود: فروش مرغ بالای قیمت مصوب مشمول جریمه بوده و باید برای واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شود. 

وی در پایان تأکید کرد: مردم به هیچ عنوان نگران نباشند چرا که هیچگونه کمبود مرغ در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی افزود:  افزایش قیمت مرغ قابل پذیرش نبوده و لازم است از طریق دستگاه‌های مسئول مورد پیگیری قرار گرفته و برخورد قانونی انجام شود.

قاسمی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی در عرضه هر محصولی به ویژه مرغ ، از طریق سامانه 124 تخلفات را گزارش دهند تا در اسرع وقت دستگاه‌های نظارتی با متخلف برخورد لازم را انجام دهند. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان