ماهان شبکه ایرانیان

آئودی در آسانسور آتش گرفت

این روزها خودروهای برقی در کنار داشتن مشخصات و جذابیت‌های بسیار، درگیر مشکلات مهمی هستند که احتمالاً بر آینده این نوع خودروها تأثیرگذار باشند.

آئودی در آسانسور آتش گرفت

امیرمسعود عابدین_ آتش گرفتن آئودی E-Tron GT در هنگام سوار شدن بر آسانسور، قطعاً شروع خوبی برای روز کسی نیست. این خودروی برقی که سوار بر یک بالابر بود، به شکل عجیبی آتش گرفت و وضعیت ترسناکی را به وجود آورد.

آئودی در آسانسور آتش گرفت

آتش‌نشانی محلی به‌سرعت آتش را خاموش کرد و آئودی را از آسانسور پایین آورد، اما همچنان وضعیت ترسناکی حاکم بود، چرا که با در نظر گرفتن باتری لیتیوم یونی به کار رفته در این خودرو، هنوز احتمال آتش‌سوزی دوباره وجود داشت. به گفته آتش‌نشانان، دود شدیدی در سرتاسر مکان وقوع حادثه وجود داشت، اما آن‌ها توانستند خودروی آتش گرفته را شناسایی کنند.

آئودی در آسانسور آتش گرفت

با توجه به تصاویر خودرو پس از خارج شدن از آسانسور، به نظر می‌رسد آتش از قسمت جلویی شروع شده باشد. قسمت‌های وسط و چپ خودرو بیشترین آسیب را دیده‌اند، جایی که باتری در آن قسمت قرار دارد.

آئودی در آسانسور آتش گرفت

طبق گزارش اداره ایمنی بزرگراه‌ها (NHTSA)، دو فراخوان برای خودروهای آئودی RS E-Tron GT و E-Tron GT به دلیل مشکلات باتری وجود دارد. باتری‌های ولتاژ بالا ممکن است اتصال کوتاهی داشته باشند و در نتیجه خطر آتش‌سوزی را افزایش دهند.

58322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان