ماهان شبکه ایرانیان

آمادگی کامل جزیره کیش برای میزبانی مسابقات پرورش اندام قهرمانی مردان جهان

هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۴ با حضور ورزشکاران ۶۲ کشور مختلف به میزبانی جزیره زیبای کیش آغاز می شود

آمادگی کامل جزیره کیش برای میزبانی مسابقات پرورش اندام قهرمانی مردان جهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان 2024  از دو شنبه دوم مهر به میزبانی جزیره زیبای کیش آغاز می شود که برنامه های نخستین روز این رویداد شامل  ورود و پذیرش تیم های شرکت کننده  وزن کشی ورزشکاران در تالار شهر و برگزاری کنگره داوران و مربیان– کنگره جهانی IFBB در مرکز همایش های بین اللمللی جزیره کیش است.  
سه شنبه، سوم مهر نیز افتتاحیه مسابقات، رقابت رشته های فیتنس اسپرت، پارابیلدینگ، گیمزکلاسیک، بادی کلاسیک، بیلدینگ جوانان، فیت مدل برگزار خواهد شد . بر اساس این گزارش ساعت 10 صبح سه شنبه مسابقات فیتنس چلنج در سالن المپیک و رقابت های پرورش اندام و فیتنس نیز ساعت 10 صبح سه شنبه در تالار شهر جزیره کیش  آغاز می شود. برای بازدید از این مسابقات در تالار شهر که ویژه آقایان است تهیه بلیط از سایت فدراسیون و یا بصورت حضوری در محوطه ورودی تالار شهر الزامی است. بهای بلیط این مسابقات دویست هزار تومان است و افرادیکه عضو سامانه رسمی فدراسیون پرورش اندام کشور هستند از تخفیف 50 درصدی بهره مند می شوند. 
چهارشنبه چهارم مهر بادی بیلدینگ بزرگسالان و پیشکسوتان، فیتنس استایل و پنجشنبه، 5 مهرماه: فیزیک کلاسیک، فیزیک، ماسکولار، ماسل استایل از برنامه های این مسابقات است. 
لازم به ذکر است در روزهای اخیر تیم های ملی پرورش اندام برخی کشور ها از جمله عربستان سعودی ، ترکیه ، اسلواکی ، چین و عراق وارد جزیره کیش شدند.
این مسابقات جمعه ششم مهر به پایان می رسد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان