ماهان شبکه ایرانیان

گردهمایی سنگر سازان بی سنگر در سمنان برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: گردهمایی سنگر سازان بی سنگر همزمان با هفته دفاع مقدس در سمنان برگزار می‌شود.

گردهمایی سنگر سازان بی سنگر در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حمید عرب اظهار داشت: این همایش گرامیداشت فردا سوم مهرماه و با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و سنگر سازان بی‌سنگر برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  اظهار داشت: امروز با وجود توطئه‌های دشمنان بیش از هرزمانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه احساس می‌شود.

 معاون  توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به رشادت و تلاش‌های مجاهدانه رزمندگان استان سمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان استان سمنان و جهاد در بسیاری از عملیات‌های دوران دفاع مقدس حضور مؤثر داشته‌اند.

عرب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را مهم‌ترین هدف برگزاری گردهمایی سنگرسازان بی سنگر عنوان کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 118 شهید جهادگر استان سمنان گفت: در این گردهمایی از پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس استان سمنان و  «سنگر سازان بی سنگر»  قدردانی و تجلیل می‌شود.

معاون  توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: تجلیل از همسران پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت جهاد از دیگر برنامه‌های گردهمایی سنگرسازان بی سنگر است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان