ماهان شبکه ایرانیان

ائتلاف بزرگ مهندسان آغازگر راهی تازه در عرصه مهندسی است

عضو ائتلاف بزرگ مهندسان استان قزوین گفت: ائتلاف بزرگ مهندسان با شعار تفکر نوین، آغازگر راهی تازه در عرصه مهندسی است و با نوآوری و همکاری، به دنبال ایجاد راهکارهای کارآمد و پایدار هستیم.

ائتلاف بزرگ مهندسان آغازگر راهی تازه در عرصه مهندسی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «عباس وثیق‌نیا» عضو ائتلاف بزرگ مهندسان و کاندیدای نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در رشته شهرسازی گفت: ائتلاف بزرگ مهندسان با شعار تفکر نوین، آغازگر راهی تازه در عرصه مهندسی است و با نوآوری و همکاری، به دنبال ایجاد راهکارهای کارآمد و پایدار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: گروه بزرگ مهندسان از شهریورماه سال83 تشکیل شد و 5دوره با این ائتلاف به عنوان هیات مدیره در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین فعالیت کردیم.

وثیق نیا یادآورشد: در هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان در  سال1400 بحث تعارض منافع نه تنها برای قزوین بلکه برای کل استان‌های سراسر کشور اتفاق افتاد و بیش از 95درصد هیات مدیره‌های استان‌ها با توجه به بخشنامه تعارض منافع و موضوعات مربوطه نتوانستند در دور هشتم انتخابات نظام مهندسی ساختمان شرکت کنند و یک دوره وقفه افتاد.

عضو ائتلاف بزرگ مهندسان با اشاره به هدف خود از حضور در انتخابات اظهارکرد: از ماه‌ها قبل بررسی های همه جانبه انجام شد و به این نتیجه رسیدیم که این ائتلاف بزرگ نیاز به بازسازی و تغییر دارد و به عنوان کاندیدای نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی وارد عرصه شدیم.

وثیق نیا افزود: در نتیجه با ترکیبی از پیشکسوتان 20سال اخیر و چند نفر از اعضای جدید و هیات مدیره فعلی؛ ائتلاف تشکیل شد و با شعار «تفکر نوین» وارد عرصه انتخابات شدیم تا اتفاقات بهتری رقم بخورد.

وی با بیان اینکه کارهای نیمه تمام بسیاری در سازمان نظام مهندسی ساختمان وجود دارد، اضافه کرد: سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان سازمان‌های جوانی هستند و با وجود اینکه بیش از 20سال از قانون نظام مهندسی ساختمان می‌گذرد هنوز بسیاری از قوانین به منصه ظهور و بروز نرسیده و نیاز است با حضور افراد مجرب و دارای تخصص اقدامات ناتمام و مباحث مقررات ساختمان پیگیری و ساماندهی شود.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تاکیدکرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما تعامل موثر و سازنده بین سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی و به ویژه دستگاه‌هایی که با نظام مهندسی ساختمان ارتباط مستقیم دارند؛ خواهد بود تا کیفیت ساختمان و ساخت و سازهای مختلف ارتقا یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان