ماهان شبکه ایرانیان

لزوم تقدیر شایسته از زحمات آتش نشانان قزوینی

نایب رئیس شورای اسلامی شهرقزوین با اشاره به درپیش بودن هفتم مهرماه، روز آتش نشان گفت: از زحمات و جانفشانی های آتش نشانان به صورت شایسته تجلیل شود.

لزوم تقدیر شایسته از زحمات آتش نشانان قزوینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «ولی چگینی» نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن تذکر به شهرداری پیرامون رسیدگی به وضعیت زمین شقایق بیان کرد: شهرداری درحال ساخت بوستان شقایق دو است، در حالی که با بی توجهی و عدم مدیریت درست ،مجموعه شقایق یک را هم از دست می دهیم .

وی افزود: عدم رسیدگی و رهاشدگی مجموعه زمین شقایق یک باعث ابراز گلایه ساکنین و مراجعین به بوستان شده است و از سوی دیگر شاهد رفتارهای ناهنجار از سوی برخی شهروندان نیز در این مکان هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرقزوین تصریح کرد: سازمان فرهنگی ورزشی باید برنامه مدیریتی برای این مجموعه داشته باشد و زمین های موجود را با فنس کشی تبدیل به زمینهایی برای بازی های فوتبال، والیبال، بسکتبال و تنیس نماید .

چگینی یادآورشد: تامین نور کافی این مجموعه و ایجاد بوفه تجاری برای ارایه خدمات بیشتر به مراجعین و مشارکت بخش خصوصی در این فضا می تواند در رونق هر چه بیشتر این بوستان و همچنین کاهش آسیبهای اجتماعی راهگشا باشد.

رئیس کمیسیون مالی شورا با اشاره به درپیش بودن هفتم مهرماه، روز آتش نشان پیشنهاد داد که با پاداش نقدی شایسته از زحمات و جانفشانی های آتش نشانان تجلیل شود.

چگینی همچنین در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد وخاطره رشادتها وجانفشانی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: به روح بلند شهدا درود میفرستیم که غیرتمندانه از کیان و مرزهای کشور دفاع کردند.

 وی در ادامه با اشاره به حادثه تلخ معدن طبس، جان باختن بیش از 50 نفر از کارگران زحمتکش ‎معدن را به خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت گفت. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان