ماهان شبکه ایرانیان

چهارمین کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی کشور در واحد گرمسار

چهارمین کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار می گردد.

چهارمین کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی کشور در واحد گرمسار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی افزود: اینک پس از وقفه چندین ساله  به دلایلی از جمله شیوع ویروس کرونا در کشور، دانشکده دامپزشکی این واحد دانشگاهی در نظر دارد که در بهمن ماه سال جاری اقدام به برگزاری چهارمین دوره کنگره پاتوبیولوژی دامپزشکی ایران نماید.

ایشان افزود: مراکز فعال در برگزاری این گردهمایی شامل دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد گرمسار ، دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان ، انجمن کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی ایران و دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات خواهند بود که حمایت و پشتیبانی سازمان نظام دامپزشکی کشور را نیز به همراه دارند.

چال دره اشاره کرد: این کنگره با محوریت موضوعات کلیدی درحوزه علوم دامپزشکی از قبیل پاتوبیولوژی و بیماری های درونی دام های بزرگ و کوچک،  پاتوبیولوژی در مامایی و بیماری های تولید مثل ،  پاتوبیولوژی و حیوانات اگزوتیک، پاتوبیولوژی در بیماری های پرندگان،  پاتوبیولوژی در بیمای های آبزیان و پاتوبیولوژی تجربی برگزار می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسارگفت: این همایش فرصتی  را برای محققان و ‌پژوهشگران عرصه علوم دامپزشکی و پزشکی فراهم می کند تا بتوانند با مطرح کردن و به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود ،  ضمن گسترش مرزهای دانش، طرح تازه‌های علمی، اشاعه دستاوردهای پژوهشی، تجمیع تجربیات و تبادل اندیشه‌ها، بخشی از نیازهای کشور در این حوزه را مرتفع نمایند. در طول برگزاری  این کنگره ، انواع کارگاه‌های آموزشی،  نشست‌های تخصصی و بحث و تبادل نظرهای علمی به منظور تعلیم و توسعه دانش انجام می شود تا تمامی محققین از تجربیات و دانش مربوطه بهره مند شوند.

لازم به ذکر است پیرو مکاتبات صورت گرفته با سازمان نظام دامپزشکی کشور مقرر شده است که برای ارائه  سخنرانی ها و شرکت در پنل ها و گارگاه های برگزار شده در این کنگره هر کدام 5 امتیاز  بازآموزی لحاظ گردد.

امید است که بتوان با برگزاری هر چه بهتر این کنگره  قدمی موثر در مسیر توسعه سلامت و ارتقای بهداشت برداشته شود. لذا بدینوسیله با افتخار از تمامی علاقه مندان و محققان دعوت میشود تا با حضور و به اشتراک گذاشتن یافته های خود سهمی در برگزاری پربار و فاخر این گردهمایی ملی در زمینه علوم دامپزشکی داشته باشند .

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات  بیشتر می توانند به سایت https://conf4.garmsar.iau.ir/fa

 مراجعه نمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان