ماهان شبکه ایرانیان

نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می شود

دو نمایشگاه تخصصی در حوزه کشاورزی با هدف معرفی و نمایش تکنولوژی‌های نوین در بخش کشاورزی در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دو نمایشگاه تخصصی در حوزه کشاورزی با هدف معرفی و نمایش تکنولوژی‌های نوین و تجهیزات پیشرفته در بخش کشاورزی از آبان تا آذر 1403 در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی، استخرهای ذخیره آب، پهپادها و تجهیزات گلخانه‌ای از تاریخ 8 تا 11 آبان ماه 1403 برگزار خواهد شد. در این رویداد، تولیدکنندگان و شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی، جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را در زمینه بهینه‌سازی مصرف آب، تکنولوژی‌های نوین آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای معرفی خواهند کرد.

 همچنین پهپادهای پیشرفته کشاورزی و سیستم‌های ذخیره و توزیع آب نیز به نمایش گذاشته می‌شوند که می‌تواند نقش مهمی در افزایش بهره‌وری کشاورزی در استان قزوین و سایر مناطق کشور ایفا کند.

نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی نیز از تاریخ 20 تا 23 آذر ماه 1403 برگزار خواهد شد و به معرفی تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته کشاورزی اختصاص دارد. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، ارتقای کارایی و مکانیزاسیون بخش کشاورزی است. شرکت‌کنندگان می‌توانند با آخرین محصولات و تکنولوژی‌های نوین در زمینه ماشین‌آلات کشاورزی آشنا شوند و تعاملات اقتصادی جدیدی برقرار کنند.

نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می شود

پیش از این رویدادها، جلسه‌ای در تاریخ 2 مهر 1403 با حضور محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حجت الاسلام مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، خورگامی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی قزوین، مهاجر مجری برگزاری و سایر معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد. در این جلسه بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه‌ها به‌عنوان فرصتی برای ارتقای ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی استان تأکید شد و هماهنگی‌های لازم برای اجرای هرچه بهتر این رویداد انجام گرفت.

گفتنی است؛ برگزاری این نمایشگاه‌ها، علاوه بر معرفی فناوری‌های نوین، فرصتی مناسب برای فعالان اقتصادی و صنعتی خواهد بود تا با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان این حوزه ارتباط برقرار کنند و به تبادل تجربیات و دانش فنی بپردازند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان