ماهان شبکه ایرانیان

ژول؛ اولین استارتاپ ایرانی در تغذیه سالم کودکان با تمرکز بر داده‌ها و فناوری

ژول، به عنوان اولین استارتاپ ایرانی در حوزه تغذیه سالم، با تکیه بر تحقیق و توسعه، گامی نوین در بهبود تغذیه کودکان برداشته است.

ژول؛ اولین استارتاپ ایرانی در تغذیه سالم کودکان با تمرکز بر داده‌ها و فناوری

طبق گزارش‌های شهرداری تهران، 48 درصد از دانش‌آموزان پایتخت با معضل چاقی مواجه هستند که این موضوع ریسک ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، کلسترول بالا، کبد چرب و مشکلات هورمونی را در بزرگسالی افزایش می‌دهد.

 این چالش تیم ژول را بر آن داشت تا با اتکا به داده‌های علمی و فناوری‌های نوین، راهکاری جامع و هدفمند برای رفع این مشکل طراحی کند.

 ژول با استفاده از داده‌های به‌روز و تحقیقات گسترده در حوزه تغذیه کودکان، محصولاتی طراحی کرده که به صورت علمی به نیازهای بدن کودک پاسخ می‌دهند.

 این محصولات شامل چربی‌های مفید، کربوهیدرات‌های پیچیده، فیبر و پروتئین‌های کم‌چرب هستند و به شکلی نوآورانه بر اساس علاقه کودکان به غذاهای فست‌فود و رستورانی تولید شده‌اند، اما با حفظ ارزش‌های تغذیه‌ای، تیم ژول توانسته است غذاهای محبوب کودکان را به نسخه‌ای سالم و جذاب تبدیل کند. غذاهای سلامت ویژه کودکان هم در قالب تک وعده و هم بسته هفتگی غذای سلامت قابل تهیه خواهند بود.

آیلار مکی، مدیرعامل ژول، درباره این نوآوری توضیح داد: «ما با سال‌ها تحقیق و پژوهش توانستیم برای اولین بار در ایران محصولاتی سالم، خوشمزه و متناسب با نیازهای کودکان تولید کنیم. این محصولات نه تنها سالم هستند بلکه بر اساس علایق غذایی کودکان طراحی شده‌اند تا آن‌ها بدون احساس محدودیت از غذای خود لذت ببرند.»

ژول همچنین برای تسهیل فرآیند سفارش و نظارت بر وضعیت سلامت کودکان، تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. والدین می‌توانند از طریق وب‌سایت ژول، غذا سفارش دهند، و با استفاده از خدمات مشاوره تغذیه رایگان تیم کارشناسان ژول، شاخص توده بدنی (BMI) فرزندان خود را به‌صورت دوره‌ای پایش کنند و تمامی مراحل از ثبت سفارش تا تحویل را به‌طور کامل از طریق پلتفرم آنلاین ژول مدیریت کنند.

ژول؛ اولین استارتاپ ایرانی در تغذیه سالم کودکان با تمرکز بر داده‌ها و فناوری

ژول، به عنوان اولین استارتاپ ایرانی که به تولید وعده‌های غذای رژیمی، سالم و مغذی به صورت علمی پرداخته، اکنون برای اولین بار در ایران غذای سالم مخصوص کودکان تولید می‌کند و به‌عنوان یک شرکت پیشرو در بهبود سلامت نسل آینده شناخته می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان