ماهان شبکه ایرانیان

۱۳ کیلومتر خط انتقال آب شهرستان گناباد در حال اصلاح است

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد گفت: ۵۰ درصد اعتبارات آب و فاضلاب این شهرستان در یک سال گذشته به اصلاح خط انتقال آب گناباد تخصیص یافت و ۱۳ کیلومتر از این خط انتقال در حال اصلاح است.

13 کیلومتر خط انتقال آب شهرستان گناباد در حال اصلاح است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مجید اکرادی در گفتگویی با بیان اینکه 50 درصد اعتبارات آب و فاضلاب این شهرستان در یک سال گذشته به اصلاح خط انتقال آب گناباد تخصیص یافته، اظهارکرد: از مجموع 2 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبارات تخصیصی به آب و فاضلاب گناباد طی همین مدت هزار و 200 میلیارد ریال مربوط به اصلاح خط انتقال فرسوده آب این شهرستان است.

وی گفت: مابقی اعتبارات در سایر بخش‌های آب‌رسانی و کاهش مسائل و مشکلات تامین آب مناطق شهری و روستایی گناباد تخصیص پیدا کرد.

اکرادی افزود: با صرف این میزان اعتبار 13 کیلومتر خط انتقال آب شهرستان گناباد در حال اصلاح است.

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد تصریح کرد: از مجموع 120 کیلومتر خط انتقال آب گناباد 13 کیلومتر آن فرسوده است و سالانه به دلیل بروز اتفاقات ناشی از فرسودگی خط انتقال علاوه بر تنش آبی هزینه های زیادی به این بخش تحمیل می کرد.

اکرادی گفت: برای اصلاح 13 کیلومتر خط انتقال آب گناباد 6 کیلومتر لوله چدن و هفت کیلومتر لوله جی. آر. پی با فشارهای مختلف و مناسب در نظر گرفته شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان