ماهان شبکه ایرانیان

عزم و اراده ملی برای ساخت پروژه ۴۰۵۲ واحدی مسکن ارزان قیمت

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توجه به نامه رئیس کمیسیون عمران مجلس به وزیر راه و شهرسازی، شاهد شکل‌گیری عزم و اراده ملی برای به ثمر نشستن پروژه مسکونی ۴۰۵۲ واحدی در حاشیه شهر مشهد هستیم.

عزم و اراده ملی برای ساخت پروژه 4052 واحدی مسکن ارزان قیمت

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدحسین علوی‌مقدم در گفتگویی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای ششم، یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری، ساخت مسکن‌ ارزان‌قیمت برای اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر شهر بوده، اظهارکرد: این موضوع که فراتر از ماموریت‌های شهرداری بوده را مجدانه دنبال نمودیم.

وی گفت: سرانجام پس از بررسی‌های کارشناسی و تخصصی صورت گرفته، اساسنامه شرکت پروژه ساماندهی و توانمندسازی محلات مشهدالرضا(ع)، در راستای اجرای سیاست‌های تأمین مسکن ملی و بهبود کیفیت زیست‌پذیری در محلات کم‌برخوردار و توسعه شهر مشهدمقدس به شمال و شرق به تصویب رسید.

علوی‌مقدم افزود: 60 درصد سهام این شرکت متعلق به شهرداری مشهد و 40 درصد هم متعلق به وزارت راه و شهرسازی و یا همان شرکت بازآفرینی شهری ایران بوده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی سعی بر تسریع در اجرا و پیاده‌سازی اهداف خود برای ساخت پروژه 4052 واحدی بودیم.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه شهرداری مشهد با مصوبه شورا، 25.8 هکتار از اراضی در تملک خود واقع در شهرک شهید رجایی را در اختیار این پروژه قرار داد، تصریح کرد: علاوه بر این، هزینه مجوزهای ساخت پروژه را هم رایگان کردیم و از این طریق، سهم 60 درصدی خود را پای کار آوردیم.

علوی‌‎مقدم با بیان اینکه این موضوع را در جلسات مکرر با جناب آقای رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، پیگیری نمودیم، گفت: برهمین اساس، اخیرا نامه‌ای از سوی رئیس کمیسیون عمران مجلس به وزیر راه و شهرسازی داده شده و جزئیات مربوطه به صورت کامل ارائه شده است.

وی در پایان از همراهی‌های احسان عظیمی‌راد، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و همچنین اهتمام مضاعف مدیریت شهری مشهد مقدس برای به ثمر رسیدن این پروژه تقدیر و تشکر کرد و افزود: حرکت و اراده‌ای ملی در این زمینه شکل گرفته و امیدواریم تا پایان دوره شاهد خبرهای خوشی برای ساخت مسکن‌ ارزان‌قیمت در شهر امام‌رضا(ع) باشیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان