ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری هفتمین جشنواره اقوام ایرانی در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: هفتمین جشنواره اقوام ایرانی از تاریخ ۹ تا ۱۳ مهرماه۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می شود.

برگزاری هفتمین جشنواره اقوام ایرانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «احمد خورگامی» مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی با اعلام این خبر اظهار کرد: رویداد فرهنگی و اقتصادی هفتمین جشنواره اقوام ایرانی از تاریخ 9 تا 13 مهرماه1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود و هر روز از ساعت 15 الی 21 پذیرای عموم مردم خواهد بود.

وی با اشاره به حضور گسترده مشارکت‌کنندگان در این رویداد، افزود: بیش از 100 مشارکت‌کننده در زمینه تولیدات مواد غذایی و سوغات و 60 مشارکت‌کننده در حوزه صنایع دستی از 31 استان کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

خورگامی هدف اصلی این جشنواره را معرفی فرهنگ‌ها و آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی به مردم عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد با حضور اقوام و گروه‌های پایکوبی از استان‌های کردستان و آذربایجان شرقی همراه خواهد بود که به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری خواهند پرداخت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و جذابی نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده تا ضمن بهره‌مندی از این فضای شاد و فرهنگی، با محصولات، صنایع دستی و سوغات استان‌های مختلف کشور آشنا شوند.

خورگامی در پایان از تمامی همشهریان عزیز دعوت کرد با حضور در این جشنواره و نمایشگاه، از سنت‌ها، فرهنگ‌ها و دستاوردهای اقوام مختلف ایران بهره‌مند شوند و ضمن حمایت از تولیدات داخلی، با غنای فرهنگی کشور آشنایی بیشتری پیدا کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان