ماهان شبکه ایرانیان

وزنه‌برداری جوانان قهرمانی جهان؛ پنجمی اسفندیاری دسته ۱۰۲ کیلوگرم

وزنه ‌بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان پنجم شد و موفق به گرفتن مدال نشد.

وزنه‌برداری جوانان قهرمانی جهان؛ پنجمی اسفندیاری دسته 102 کیلوگرم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابتهای وزنه برداری جوانان قهرمانی جهان در اسپانیا با برگزاری رقابهای دسته 102 کیلوگرم ادامه یافت. در این دسته مکحمد اسفندیازی نماینده ایران بود که با 12 وزنه بردار دیگر به رقابت پرداخت اما در نهایت ار کسب مدال بازماند.

عملکرد نماینده ایران به شرح زیر است:

حرکت یک‌ضرب

اسفندیاری در اولین حرکت وزنه 152 کیلوگرم را نتوانست مهار کند.  او در دومین مرتبه که روی تخته آمد  وزنه 152 کیلوگرم را بالای سر برد.

نماینده ایران در آخرین حرکت یک‌ضرب، وزنه 162 کیلوگرم را هم مهار کرد و به کار خود در یک‌ضرب پایان داد.  او در یک‌ضرب موفق به گرفتن مدال نشد  و در رده پنجم قرار گرفت.

حرکت دوضرب

اسفندیاری در حرکت اول وزنه 181 کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت دوم نتوانست وزنه 191 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت سوم هم مجددا نتواست از پس وزنه 191 کیلوگرم بربیاید و در نهایت با همان 181 کیول در حرکت دوضرب ششم شد.

به این ترتیب اسفندیاری با رکورد مجموع 343 کیلوگرم و ایستادن روی سکوی پنجم دسته 102 کیلوگرم به کار خود پایان داد.

در حرکت دوضرب رکورد دوضرب جوانان جهان دوبار شکسته شد. ابتدا وزنه‌بردار برزیل وزنه 215 کیلوگرم را مهار کرد و رکورد دو ضرب جوانان جهان را یک کیلوگرم ارتقا داد. سپس وزنه‌بردار ترکمنستان وزنه 216 کیلوگرم را مهار کرد و او دوباره رکورد جوانان جهان را یک کیلوگرم شکست.

در پایان رقابتهای دسته 102 کیلوگرم جوانان جهان ماتیا بیکوف از ترکمنستان با 391 کیلوگرم قهرمان شد، دی سوزا از برزیل با 383 کیلوگرم نقره گرفت و  حسن محمود از مصر با 369 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد. اسفندیاری با رکورد 162 کیلوگرم یک‌ضرب،  181 کیلوگرم دو ضرب و مجموع 343 کیلوگرم  در رده پنجم جوانان جهان قرار گرفت.

253 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان