ماهان شبکه ایرانیان

ارزان‌ترین شیائومی ردمی نوت ۱۴ عرضه شد!/ عکس

ردمی نوت ۱۴ ۵G – Redmi Note ۱۴ ۵G ارزان‌ترین عضو خانواده ردمی نوت ۱۴ شیائومی است که با تراشه مدیاتک، باتری حجیم و قیمت مناسب ارزش خرید بالایی دارد.

ارزان‌ترین شیائومی ردمی نوت 14 عرضه شد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، شیائومی ساعاتی پیش به‌طور رسمی از خانواده ردمی نوت 14 خود رونمایی کرد. این سری گوشی‌ها متشکل از سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس هستند. بر خلاف ردمی نوت 14 پرو و پرو پلاس که با پیشرفت‌های قابل توجه نسبت به قبل رونمایی شدند، ردمی نوت 14 5G تغییراتی اندک نسبت به نسل پیشین خود داشته است. این گوشی همچنین در کلاس قیمتی پایین‌تری نسبت به مدل‌های Pro قرار گرفته و طراحی متفاوتی نیز با آن‌ها دارد.

در ادامه به معرفی این گوشی میانرده ارزشمند شیائومی خواهیم پرداخت.

ردمی نوت 14 5G؛ میانرده‌ای خوش‌قیمت و کاربردی از شیائومی

گوشی Redmi Note 14 5G یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد. حداکثر میزان روشنایی این صفحه نمایش 2100 نیت است که به‌مراتب پایین‌تر از مدل‌های پرو و پرو پلاس است. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت نیز زیر این صفحه نمایش تعبیه شده و محافظت از آن توسط لایه گوریلا گلس 5 انجام می‌شود.

ارزان‌ترین شیائومی ردمی نوت 14 عرضه شد!/ عکس

این گوشی میانرده شیائومی همچنین از یک ماژول دوگانه دوربین تشکیل شده که توسط ناحیه‌ای مربعی با حاشیه‌های خمیده از قاب جدا شده است. حسگر اصلی به کار رفته در این ماژول دوربین 50 مگاپیکسلی و از نوع LYT-600 سونی بوده و از لرزشگیر نوری بهره می‌برد. لازم به ذکر است که در ردمی نوت 13 شاهد تعبیه یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بودیم.

همچنین دوربین دوم ماژول پشت Redmi Note 14 5G نیز 2 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی نیز رزولوشنی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت.

ارزان‌ترین شیائومی ردمی نوت 14 عرضه شد!/ عکس

شیائومی در میانرده جدیدش از تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک استفاده کرده و آن را به حداکثر 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی مجهز نموده است. ردمی نوت 14 5G همچنین یک باتری 5110 میلی آمپر ساعتی داشته و با توان 45 وات شارژ می‌شود. بعلاوه، این گوشی همانند مدل‌های Pro و Pro+ به سیستم عامل هایپر او اس بر پایه اندروید 14 مجهز خواهد بود.

میانرده جدید ردمی در سه رنگ سفید، مشکی و آبی به بازار عرضه شده و در نسخه پایه با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قیمتی 170 دلاری خواهد داشت. همچنین گران‌ترین و مجهزترین نسخه این گوشی با 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی نیز با قیمت 242 دلار قابل خرید خواهد بود.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان