ماهان شبکه ایرانیان

بازی یکطرفه به سود شمس آذر بود

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: شاهد بازی یکطرفه از سوی شمس آذر در مقابل نساجی بودیم.

بازی یکطرفه به سود شمس آذر بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر پس از بازی با نساجی در نشست خبری با خبرنگاران  با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: در این بازی شاهد حملات گسترده شمس آذر روی دروازه نساجی بودیم و در واقع بازی یکطرفه به نفع ما در جریان بود.

دقیقی با ابراز نگرانی از عدم حضور گسترده هواداران قزوینی در ورزشگاه اظهارکرد:متاسفانه استقبال کمی از بازی های ما می شود که دلیل آن را نمی دانم.

وی ادامه داد: این درحالیست که مردم در فضای مجازی و حقیقی با شیوه های مختلف از من خواستند تا این تیم را جمع و جور و کمک کنم که این کار را کردم و می دانستیم تیم در بحران قرار دارد.

سرمربی شمس آذر عنوان کرد:حضور شمس آذر در لیگ برتر نعمت بزرگی برای فوتبال قزوین است که آن طور که باید و شاید قدر آن دانسته نمی شود.

دقیقی با تاکید بر کمبود نفرات و عدم حضور بازیکنان کلیدی در تیمش گفت: بضاعت تیم ما همین است و البته پس از اخراج ما فشار نساجی را کنترل و حتی در ادامه تیم حریف را ده نفره کردیم.

وی افزود: از عملکرد شاگردانم راضی هستم هرچند آنها تجربه کافی ندارند و چندنفر از آنها از لیگ یک و دو آمده اند و ما تعویض هایی که انجام دادیم در حد بازیکنان داخل زمین بودند این درحالیست که حریف بازیکنان مطرحی را وارد زمین کرد که یکی بهتر از دیگری بودند.

سرمربی شمس آذر در خاتمه اظهارکرد: باتوجه به قیمت بالای بازیکنان خوب و خارجی مجبوریم با همین نفرات به کار خود ادامه دهیم و در ادامه مسابقات آنها را بهتر کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان