ماهان شبکه ایرانیان

شمس آذر و نساجی امتیازات را تقسیم کردند

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته ششم لیگ برتر مقابل میهمانش نساجی مازندران بدون گل متوقف شد.

شمس آذر و نساجی امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ روز دوم از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با انجام تک بازی بین شمس آذر قزوین و نساجی مازندران در ورزشگاه سردار آزادگان پیگیری شد که دوتیم فرصت فرار از بحران را از دست داده و بدون گل مساوی شدند.

در این بازی که زیر باد شدید ورزشگاه سردار آزادگان که روی کیفیت بازی دوتیم تاثیر منفی گذاشته بود برگزار شد، شمس آذر در دقایق ابتدایی بازی برای زدن گل برتری فشارآ ورد.

در ادامه این شاگردان ساکت الهامی در نساجی بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه 23 مهاجم نساجی می رفت که با دروازه بان شمس آذر تک به تک شود که با خطای امیرحسین صدقی مواجه شد تا کوپال ناظمی قاضی میدان با کارت زرد او را اخراج و یشمی پوشان را ده نفره کند.

پس از این اخراج و درحالیکه وزش شدید باد به نفع نساجی بود قرمزها حملاتی را روی دروازه محمدامین رضایی تدارک دیدند ولی از این حملات طرفی نبسته تا دو تیم مساوی به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم که باد همراه و به نفع میزبان بود شاگردان سعید دقیقی برای برتری در این دیدار شش امتیازی هم قسم شدند که حملات دامنه دار آنها در یک صحنه باعث شد سیامک نعمتی بازیکن نساجی دوکارته و از زمین بازی اخراج شود. 

در ادامه شمس آذر به کمک باد حملات زیادی را روی دروازه نساجی طراحی کرد که راهی به دروازه حریف پیدانکرد تا دوتیم در نهایت امتیازات را تقسیم کنند و در بحران باقی بمانند.

با این تساوی نساجی و شمس آذر با تنها 3 امتیاز از شش بازی باتوجه به تفاضل گل بهتر شمالی ها جایگاه های خود را در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی حفظ کردند تا بحران در اردوی دو تیم تمدیدشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان