ماهان شبکه ایرانیان

یمن، اسرائیل را غافلگیر کرد/ ۱۷ صهیونیست زخمی شدند

پس از حملات موشکی از یمن، ارتش اشغالگر اذعان کرد دست‌کم یک موشک بالستیک که از یمن شلیک شده بود به تل‌آویو برخورد کرده و دستکم ۱۷ صهیونیست زخمی شده‌اند.

یمن، اسرائیل را غافلگیر کرد/ 17 صهیونیست زخمی شدند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا در حالیکه ارتش اشغالگر مدعی شلیک تنها یک موشک بالستیک از یمن به تل‌آویو با به صدا درآمدن آژیر خطر در سحرگاه روز جمعه شده اما رسانه‌های عبری از اصابت سه موشک از یمن خبر دادند و اذعان کردند که بیش از 17 صهیونیست زخمی شده‌اند و افزودند که آژیر خطر در تل‌آویو و دیگر شهرک‌های جنوب آن، در شهرک «گوش دان»، در «دشت ساحلی» و «شارون» در شمال آن به صدا درآمد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که فعالیت فرودگاه بن گوریون پس از شلیک موشک به سمت «مرکز» (مرکز فلسطین اشغالی) متوقف شد و اشاره کردند که فرودگاه «برای مدتی برخاست و فرود هواپیماها را به حالت تعلیق درآورد».

رسانه‌های عبری در ادامه نوشتند: بیش از 2 میلیون شهرک نشین پس از پرتاب موشک‌هایی از یمن و رسیدن به مرکز اسرائیل به پناهگاه‌ها گریختند.

طبق اذعان گزارش رسانه‌های عبری، بر اثر وحشت و ازدحام جمعیت شهرک نشینان در هنگام فرار به پناهگاه‌های تل آویو، چندین تن زخمی و مصدوم شدند.

در جریان این رویداد در تل‌آویو، شبکه 14 عبری از پدافند هوایی اشغالگران انتقاد و تاکید کرد که «اخیراً در جنوب بسیار ضعیف بوده است» و تاکید کرد که این موضوع باعث نگرانی است.

در زمینه نگرانی اشغالگران، رسانه‌های عبری توضیح دادند که «از یمن موشک‌هایی شلیک شد که توسط رادارهای خارج از اسرائیل (فلسطین اشغالی) قابل شناسایی نیست، بنابراین هر زمان که بخواهند می‌توانند به تل‌آویو حمله کنند».

منابع یمنی: یافا (تل‌آویو) ناامن است

منابع ارشد یمنی به المیادین فاش کردند که این عملیات بیش از یک نقطه را هدف قرار داد و پیامی به اشغالگران اسرائیلی ارسال کرد که «دشمن باید یافای اشغالی (تل‌آویو) را ناامن بداند».

این منابع توضیح دادند که بیانیه نیروهای مسلح یمن شامل تحولات رخ داده و شامل جزئیات عملیات است که آنها آن را کیفی و دقیق توصیف کردند.

این منابع خاطرنشان کردند: نمی‌توان به روایت اشغالگران اسرائیل استناد کرد و همه باید منتظر بیانیه نیروهای مسلح یمن باشند که طی ساعات آینده منتشر خواهد شد.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان