ماهان شبکه ایرانیان

برنامه‌های همستر کامبت برای سال ۲۰۲۵ مشخص شد۱

همستر کامبت قصد دارد در سال ۲۰۲۵ با راه‌اندازی بازار NFT، مسابقات آنلاین و ایردراپ جدید، تجربه‌ای متفاوت در بازی‌های مبتنی‌بر وب ۳ ارائه دهد.

برنامه‌های همستر کامبت برای سال 2025 مشخص شد1

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، بازی همستر کامبت برنامه‌های خود را برای سال 2025 اعلام کرد. ظاهراً گسترش پلتفرم بازی مبتنی‌بر وب 3 در نقشه‌ی راه این پروژه در اولویت قرار دارد. سازندگان همستر قصد دارند تعداد بازی‌ها را در اکوسیستم خود افزایش دهند و ازطرفی توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) را به‌عنوان دارایی‌های درون بازی ارائه دهند.

به‌نوشته‌ی کوین‌تلگراف، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های همستر در سال 2025، راه‌اندازی بازار NFT برای خریدوفروش دارایی‌های دیجیتال خواهد بود. این بازار به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های درون بازی‌ها را به‌راحتی معامله کنند و از این طریق درآمد به‌دست آورند.

طبق اطلاعات نقشه‌ی راه همستر کامبت، تیم سازنده‌ی این پروژه قصد دارد مسابقه‌ی رقابتی آنلاین برگزار و کاربران بیشتری جذب کند. کاربران در این مسابقات می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند و جوایز دیجیتالی به‌دست آورند.

سازندگان همستر کامبت در سال 2025 مرحله‌ی دوم ایردراپ توکن خود را اجرا خواهند کرد. این مرحله از ایردراپ باعث افزایش جذب کاربران جدید خواهد شد و به افزایش تعاملات کاربران کمک خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های همستر کامبت برای سال 2025 می‌توان به ارائه‌ی استراتژی‌های جدید برای حفظ کاربران کنونی و افزایش ارزش توکن‌های درون بازی ازطریق سوزاندن منظم آن‌ها اشاره کرد. اقداماتی که باعث ثبات ارزش توکن‌ها و حفظ وفاداری کاربران خواهد شد.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان