ماهان شبکه ایرانیان

افتخارآفرینی دانشجویان نخبه دانشگاه شهید باهنر کرمان در مسابقات جهانی فرانسه

برادران دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه شهید باهنر کرمان، با راهیابی به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ فرانسه موفق به کسب مدال افتخار شدند.

افتخارآفرینی دانشجویان نخبه دانشگاه شهید باهنر کرمان در مسابقات جهانی فرانسه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛  سید آرین طاهری و سید آرمین طاهری ٢ برادر از ٣ ‌قلوهای دانشجو ورودی 1399 بخش مهندسی عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان هستند که در مسابقات جهانی مهارت 2024 فرانسه به ترتیب در رشته فناوری طراحی گرافیک و رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه به کسب مدال افتخار نایل شدند.
 
 طبق این گزارش 18 جوان نخبه ایرانی در رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، توسعه نرم‌افزارهای تلفن همراه، جواهرسازی، راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب‌وکار، رباتیک، طراحی مهندسی مکانیک، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، توسعه نرم‌افزارهای تلفن همراه، فناوری طراحی گرافیک، فناوری‌های وب، مکاترونیک، سرویس و نگهداری هواپیما، نانوایی نان‌های حجیم و سیستم‌های تبرید و تهویه به‌ عنوان اعضای تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره این مسابقات اعزام شده بودند.

٣ ‌قلوهای طاهری پیش از این هم دو مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات ملی مهارت و همچنین مدال مسابقات آسیایی مهارت که در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار شد را در کارنامه خود داشتند.
 
 1400 نفر از 73 کشور جهان در بیش از 60 رشته حرفه‌ای به‌منظور نمایش توانایی‌هایشان برای آموزش و برابری در چهل و هفتمین دوره این رویداد جهانی با شعار هر کشور یک مدرسه " One country, one school " دور هم جمع شدند.  
 
 گفتنی است، مراسم اختتامیه چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت در شهر لیون فرانسه، برگزار و در پایان این مسابقات تیم ایران هشت مدال در رشته‌های پردازش ابری، فناوری طراحی گرافیک، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، نبرید و تهویه، جواهرسازی، فناوری‌های وب، کارهای نرم‌افزاری برای کسب‌وکار و نرم‌افزارهای تلفن همراه به دست آورد.
 
 لازم به توضیح است، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از طریق برگزاری دوره‌های مهارتی به‌ویژه در مراکز جوار دانشگاهی، ضمن تشویق جوانان به افزایش مهارت‌های هنری، صنعتی و فناورانه، به‌عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) هرساله مسابقات ملی مهارت را برگزار نموده و از این طریق، زمینه حضور جوانان نخبه در مسابقات آسیایی و جهانی که هر دو سال یک‌بار به میزبانی یکی از کشورها برگزار می‌شود را فراهم می‌نماید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان