ماهان شبکه ایرانیان

حال سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان چطور است؟

انتشار گسترده شایعه هدف قرار دادن سید حسن نصرالله و سید هاشم صفی الدین بخشی از تلاش برای جاسوسی از ارتباطات سنگینی است که از منابع مختلف خصوصی و عمومی در منطقه اتفاق می افتد که به دنبال تایید امنیت سید حسن نصرالله از منابع نزدیک به او هستند.

حال سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان چطور است؟

به گزارش خبرآنلاین، صابرین نیوز نوشت: این به طور مستقیم توسط دشمنان اسرائیلی و آمریکایی به عنوان آماده سازی برای یک سوءقصد واقعی برای سید حسن نصرالله در طول جنگ جاری نظارت می‌شود. احتمال این وجود دارد که دشمن در حال شنود خطوط تلفنی بیروت باشد و انتشار گسترده خبر ترور سید حسن نصرالله نزدیکان و بستگان ایشان را وادار به تماس با برخی منابع و افراد نزدیک به سید برای پرس‌وجوی احوال ایشان می‌کند. 

منابع نزدیک به حزب‌الله نیز اعلام کردند: سید حسن نصرالله در سلامت کامل به سر می‌برد. خبرگزاری فرانسه و رویترز به نقل از منابع نزدیک به حزب‌الله گزارش دادند که سید حسن نصرالله در سلامتی کامل به سر می‌برد.

شبکه الجزیره در گزارشی زنده از بیروت اعلام کرد که با وجود ادعای رژیم صهیونیستی در زمینه ترور دبیرکل حزب الله لبنان، هنوز نمی توان این خبر را تایید کرد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد: تا زمانی که حزب الله لبنان در این باره سکوت کرده و بیانیه رسمی در این باره منتشر نکند، نمی توان ادعاهای تل آویو در این زمینه را تایید کرد.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان