ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری اجلاس چهارجانبه وزیران امور خارجه ایران، چین و روسیه و وزیر دفاع پاکستان در نیویورک

اجلاس چهارجانبه وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، چین و روسیه و وزیر دفاع پاکستان درباره آخرین تحولات افغانستان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد.

برگزاری اجلاس چهارجانبه وزیران امور خارجه ایران، چین و روسیه و وزیر دفاع پاکستان در نیویورک

به گزارش خبرآنلاین این نشست به ابتکار جمهوری اسلامی ایران و در هتل محل اقامت سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه  کشورمان برگزارشد.

در این نشست مقامات شرکت کننده در مورد آخرین تحولات افغانستان رایزنی و گفتگو کردند.

رایزنی وزیران خارجه ارمنستان، اتریش، قزاقستان، قبرس و بورکینافاسو با عراقچی

 آرارات میرزویان وزیر  امور خارجه ارمنستان، کارامکو ترائوره وزیر امور خارجه بورکینافاسو، مراد نورتلئو معاون نخست‌ وزیر و وزیر امور خارجه قزاقستان، کنستانتینوس کمبوس وزیر امور خارجه قبرس و الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به صورت جداگانه با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با روابط دوجانبه و آخرین تحولات عرصه بین الملل دیدار و رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش ، «بورگه برنده »رئیس مجمع جهانی اقتصاد نیز در روز جمعه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با وزیر امور خارجه ایران دیدار و و رایزنی کرد.

تاکید وزیران خارجه ایران و عراق بر یکپارچه سازی تلاش‌ها برای آتش‌بس در لبنان

«فؤاد حسین» و «سید عباس عراقچی»، وزیران خارجه عراق و ایران در نیویورک دیدار و بر لزوم یکپارچه سازی تلاش‌ها و مواضع به خصوص در سطح کشورهای اسلامی برای فشار در راستای دستیابی به آتش‌بس فوری در لبنان تاکید کردند.

2 طرف درباره روابط دوجانبه عراق و ایران و اهمیت سفر اخیر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران و هیئت همراه او به بغداد که اقدامی مهم برای تقویت همکاری فیمابین بود، گفت‌وگو کردند.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان