ماهان شبکه ایرانیان

اهدای ۵۰ سری جهیزیه و ۱۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط بسیج سازندگی سمنان در نیمه اول سال ۱۴۰۳

بسیج سازندگی استان سمنان در نیمه اول سال ۱۴۰۳، با اهدای ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و توزیع بیش از ۱۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان محروم، گام‌های مهمی در راستای حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تحصیل برابر برداشته است.

اهدای 50 سری جهیزیه و 1100 بسته لوازم‌التحریر توسط بسیج سازندگی سمنان در نیمه اول سال 1403

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: این سازمان در نیمه نخست سال 1403 با همکاری گسترده گروه‌های جهادی و خیرین موفق به اهدای 50 سری جهیزیه به زوج‌های جوان و نیازمند شد. کاشفی اظهار داشت:این اقدام که با هدف حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و اسلامی انجام شد، ارزشی بالغ بر 2 میلیارد تومان دارد.
 وی بیان کرد:جهیزیه‌های توزیع شده، شامل اقلام اساسی زندگی است که به منظور کاهش فشارهای اقتصادی بر زوج‌های جوان در آغاز زندگی مشترک، در نقاط مختلف استان سمنان توزیع شده است. 
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم، بسیج سازندگی با توجه به اهمیت آموزش و تحصیل برای تمامی اقشار جامعه، بیش از 1100 بسته لوازم‌التحریر را به دانش‌آموزان نیازمند استان اهدا کرد که این بسته‌ها شامل تمامی ملزومات تحصیلی از جمله دفتر، مداد، خودکار و دیگر اقلام ضروری بود، با هدف کاهش هزینه‌های تحصیلی خانواده‌های محروم و فراهم‌سازی شرایط آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان محروم صورت گرفته است. 
 
مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، ضمن تقدیر از همراهی خیرین و گروه‌های جهادی در این اقدامات، تأکید کرد:  این گونه فعالیت‌ها تنها بخشی از برنامه‌های مستمر بسیج سازندگی برای خدمت‌رسانی به مردم استان است. 
کاشفی در ادامه افزود: «این اقدامات در نیمه اول سال تنها شروع کار است و ما در نیمه دوم سال نیز با برنامه‌های گسترده‌تر، تلاش خواهیم کرد تا نیازمندان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.» 
 
کاشفی همچنین بر ضرورت حمایت بیشتر از محرومان و نیازمندان تأکید کرد و گفت: ما همچنان در تلاش هستیم که با یاری مردم نیکوکار و نهادهای مختلف، این کمک‌ها را افزایش دهیم و در راستای رفع مشکلات معیشتی و آموزشی اقشار محروم جامعه گام‌های مؤثرتری برداریم که این اقدامات در راستای ترویج فرهنگ همدلی، نوع‌دوستی و توجه به نیازهای جامعه در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته و انتظار می‌رود با تداوم این تلاش‌ها، شرایط زندگی و تحصیل برای اقشار کم‌بضاعت استان بهبود یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان