ماهان شبکه ایرانیان

حمایت معنوی کمیسیون ملی یونسکو در ایران از جشنواره فرهنگ و هنر شهمیرزاد نشان از ارتقای سطح کیفی بود

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر شهمیرزاد گفت : یک نکته حائز اهمیت این مراسم حمایت معنوی کمیسیون ملی یونسکو در ایران (نماینده سازمان تخصصی میراث فرهنگی سازمان ملل متحد) از این جشنواره بود که برای اولین بار در ادوار برگزاری جشنواره صورت پذیرفت که نشان از ارتقا سطح کیفی جشنواره در طی سالهای گذشته دارد

حمایت معنوی کمیسیون ملی یونسکو در ایران از جشنواره فرهنگ و هنر شهمیرزاد  نشان از ارتقای سطح کیفی بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،یوسف رجبی رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر بین المللی شهمیرزاد در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت ابتدا باید تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم از حضور پرشکوه شهروندان و گردشگران عزیز که از این جشنواره استقبال بسیار خوبی بعمل آوردند . حضور باشکوه مردم در طول برگزاری این جشنواره به مدت یک هفته برگزاری آن از جای جای میهن عزیزمان بسیار ستودنی بود و قطعا این حضور باعث خواهد شد تا مسئولین این شهر ضمن استمرار برگزاری اینچنین جشنوارهایی که علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین مردم عزیزمان باعث معرفی هر چه بیشتر پتانسیل های گردشگری شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد و هم افزایی بین مسئولین و هنرمندان شهرهای گردشگری کشور شده بسیار خوشحال و خوشنود باشند و در استمرار اینگونه برنامه ها تاکید نمایند .                
مهندس رجبی : باید از تلاشهای اعضای محترم شورای اسلامی شهر شهمیرزاد ، همکاری آقای  رضایی شهردار شهمیرزاد و مدیریت آقای عقیلی مدیر موسسه باران و دبیر این جشنواره و دیگر عزیزانی که با ایده و برنامه ریزی منسجم در کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای شهر شهمیرزاد این جشنواره را برگزار نمودند تشکر و قدردانی نمود . این جشنواره برای سومین سال متوالی و چهارمین دوره از 23 الی 29 شهریور ماه در پارک پردیس شهمیرزاد برگزار شد. 
مهندس یوسف رجبی رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر شهمیرزاد گفت در این جشنواره که در 3 بخش گالری هنر ، بخش نمایشگاهی و صنایع دستی و بخش اجرای موسیقی اقوام برگزار شد .
وی گفت در بخش گالری هنر بیش از 100 هنرمند کشوری و استانی ورکشاپ های زنده هنری برگزار نموندن و آثار فاخر هنری را به نمایش گذاشته شد .
مهندس رجبی  افزود در بخش نمایشگاهی حضور هنرمندان در صنایع دستی را از 10 شهر نمونه گردشگری بین المللی داشتیم و در مجموع 14 شهر از سراسر کشور عزیزمان از جمله لاهیجان ، رامسر ، کاشان ، ابرکوه ، تفت ، میبد ، نیشابور ، بسطام ، مشهد ، تهران ، بندرعباس ، گرگان ، اصفهان ، ساری و شهرهای استان سمنان در این نمایشگاه در 66 غرفه حضور داشتند. 
همچنین با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و اداره ورزش و جوانان استان حدود 15 غرفه از ارگان های مختلف برای ارائه خدمات در این جشنواره شرکت نمودند .
و در بخش موسیقی اقوام نیز 11 گروه موسیقی و آیینی مطرح در کشور و 6 گروه موسیقی بسیار خوب شهمیرزاد نیز به اجرای موسیقی اقوام و آیین های خود پرداختند .
وی ضمن تشکر و قدردانی ازحضور بسیار خوب گروه های موسیقی اقوام کشور  از  استانهای مختلف 
از شهرهای بوشهر ، گیلان ، لرستان ، کردستان ، مازندران ، خراسان جنوبی بیرجند ، خراسان شمالی کرمانچ ، خراسان رضوی سبزوار ، آذربایجان ، ترکمن صحرای و عرب های اهواز و 6 گروه های موسیقی شهمیرزاد آسنک ، سورین ، رستان(باران) ، همایون ، طنین ، پرنیان به اجرای  برنامه های خود در طول برگزاری این جشنواره پرداختند.
و در شب پایانی نیز با حضور استاد گرانقدر آواز آقای سالار عقیلی سطح جدیدی از برنامه در جشنواره برگزار شد .
رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر شهمیرزاد  یک نکته حائز اهمیت این مراسم حمایت معنوی کمیسیون ملی یونسکو در ایران (نماینده سازمان تخصصی میراث فرهنگی سازمان ملل متحد) از این جشنواره بود که برای اولین بار در ادوار برگزاری جشنواره صورت پذیرفت که نشان از ارتقا سطح کیفی جشنواره در طی سالهای گذشته دارد .

46
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان