ماهان شبکه ایرانیان

۳۳ پروژه‌ گردشگری در مازندران افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار کرد: ۳۳ پروژه‌ گردشگری در استان مازندران در آیین افتتاح همزمان ۱۶۷ پروژه کشور، به بهره‌برداری رسید.

33 پروژه‌ گردشگری در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حسین ایزدی در آیین افتتاح 33 پروژه‌ گردشگری در استان مازندران همزمان با افتتاح 167 پروژه گردشگری در کشور، اولویت مهم اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در توسعه گردشگری در سراسر استان را معرفی ظرفیت‌های کمتر شناخته شده به خصوص شرق مازندران عنوان کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به افتتاح مجموعه گردشگری ویکتوریا در شهرستان نکا با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 500 میلیارد ریال، بیان کرد: افتتاح این مجموعه با ظرفیت‌های خوبی که دارد نشان از توسعه و جریان خوب و رو به رشد گردشگری در شرق استان مازندران دارد. با افتتاح این پروژه‌ها 321 فرصت شغلی در منطقه، ایجاد شد.

مرتضی رمضانی فرماندار شهرستان نکا در این مراسم که اسحاقی و قربانی معاون گردشگری اداره کل و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نکا حضور داشتند، نیز گفت: فرصت خوبی برای شهرستان نکا به وجود آمده تا به شرق استان توجه ویژه‌ای در حوزه گردشگری شود و این مجموعه به عنوان یکی از بهترین پروژه‌های استان قطعا تاثیر بسزایی در توسعه گردشگری شهرستان خواهد داشت. 

وی با اشاره جاذبه‌های کمتر دیده شده شرق مازندران گفت: فرصت‌های بکر سرمایه‌گذاری در شرق مازندران وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان