ماهان شبکه ایرانیان

خداحافظی مک‌بوک با رم ۸ گیگابایتی!

تصویر فاش‌شده از جعبه‌ی مک‌بوک پرو M۴ نشان می‌دهد که احتمالاً امسال باید با رم هشت گیگابایتی خداحافظی کنیم.

خداحافظی مک‌بوک با رم 8 گیگابایتی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، گفته می‌شود اپل تولید انبوه نسل جدید مک بوک پرو مجهز به تراشه‌های سری M4 را در سه ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. یکی از تحلیلگران برجسته‌ی حوزه‌ی نمایشگر پیش‌بینی کرده است که پنل‌های LCD (با چراغ Mini-LED) مدل‌های 14 و 16 اینچی مک‌بوک پرو به‌دست اپل رسیده‌اند. بدین ترتیب احتمالاً فاصله‌ی چندانی تا رونمایی نداریم.

تصویری از جعبه‌ی مک‌بوک پرو M4 فاش‌شده است که لپ‌تاپ جدید اپل را با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای‌ذخیره‌سازی نشان می‌دهد. فعلاً چیزی قطعی نیست؛ اما شاید امسال دیگر شاهد مک‌بوک‌پرو با رم هشت گیگابایتی نباشیم.

خداحافظی مک‌بوک با رم 8 گیگابایتی!

ظاهراً مک‌بوک‌پرو در تصویر فاش‌شده به نسخه‌ای از تراشه‌ی M4 با 10 هسته در واحد CPU و GPU مجهز است؛ همان تراشه‌ای که در دل آیپد پرو 2024 قدرت‌نمایی می‌کند. به‌نظر نمی‌رسد که به‌جز پردازنده، تفاوت قابل توجه دیگری در مک‌بوک پرو جدید شاهد باشیم.

اپل احتمالاً مدل‌های M4 Pro و M4 Max مک‌بوک پرو را نیز در کنار مدل معمولی معرفی خوهد کرد. مدل معمولی M4 پیش‌تر در گیک‌بنچ 6، تراشه‌ی M3 Pro و اسنپدراگون ایکس الیت را شکست داده بود و باید دید عملکرد نسخه‌های پرو و مکس چگونه خواهند بود.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان