ماهان شبکه ایرانیان

آتش‌نشانان در سمنان تجلیل شدند

گروهی از آتش‌نشانان فعال در استان سمنان در آیینی با حضور استاندار تجلیل شدند.

آتش‌نشانان در سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشستی با آتش‌نشانان سمنان که به‌مناسبت فرارسیدن روز آتش نشانی و با حضور حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، موسوی شهردار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی و مدیران شهری سمنان در محل ایستگاه شماره 5 آتش نشانی سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در اولین روز کاری خود در سه سال پیش به‌مناسبت روز آتش نشان بین شما حضور یافتم.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان خدمتگزاران واقعی مردم هستند، ادامه داد: آتش‌نشانان همواره فداکار و خدمتگزار مردم بوده‌اند و ما نیز قدردان زحمات آنها هستیم. حادثه خبر نمی‌کند و تلاش شبانه‌روزی پرسنل ایستگاه‌های آتش‌نشانی استان شایسته تجلیل است.‌

هاشمی بیان کرد: وظیفه آتش‌نشانان بسیار سنگین است، اما عشق به نجات جان انسان‌ها سبب شده است تا آتش‌نشانان بدون احساس خستگی به کار خود ادامه دهند و خدمات‌رسانی کنند.‌

استاندار سمنان گفت: در حوزه آموزش، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی با هدف رعایت موارد ایمنی باید تلاش ویژه شود و در حوزه ساخت و ساز مسکن ملی نیز با حضور نظام مهندسی باید موارد ایمنی رعایت شود.

وی بر لزوم فرهنگسازی بیشتر در حوزه حوادث تاکید و اظهار کرد: همیار آتش‌نشان در هر خانواده‌ای توسط کودکان و نوجوانان می‌تواند در راستای حفظ ایمنی و سلامت خانواده‌ها و جامعه موثر باشد.

استاندار سمنان به حادثه آتش‌سوزی اخیر در شهرک صنعتی گرمسار اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانان برای مهار آتش در شهرک صنعتی فجر گرمسار تلاش کردند و با حضور آتش‌نشانان و همکاری عوامل آتش‌نشان با فرماندهی در میدان، از حادثه وسیع جلوگیری شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان