ماهان شبکه ایرانیان

باز هم تصمیم لحظه آخری: سه روز مانده به لیگ برتر والیبال، لایحه ثبت قرارداد تیم شهرداری ارومیه تصویب شد

در ادامه اتفاقات همیشگی شورای شهر ارومیه و تصمیمات لحظه‌آخری برای نماینده لیگ برتری شهر ارومیه، سه روز مانده به آغاز لیگ برتر قرارداد بازیکنان و کادر فنی شهرداری امضا شد.

باز هم تصمیم لحظه آخری: سه روز مانده به لیگ برتر والیبال، لایحه ثبت قرارداد تیم شهرداری ارومیه تصویب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام محمد خلیل‌پور در جلسه فوق العاده صحن شورای شهر ارومیه که با دستور جلسه بررسی موضوع تیم والیبال شهرداری ارومیه برگزار شد، افزود: اختلاف سلیقه اشخاص نباید باعث تضعیف روحیه تیم والیبال شهرداری ارومیه شود و باید کادر فنی و بازیکنان خود را به بازی اول (روز چهارشنبه هفته جاری) آماده کنند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حذف ردیف بودجه تیم داری در بودجه 1403 از طرف شهرداری افزود: با پافشاری های اعضای شورای اسلامی شهر ردیف بودجه لازم برای تیم داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ذیل بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تعیین و به تصویب رسیده است.

خلیل‌پور در ادامه با اشاره به اینکه تصویب بودجه 1403 و تعیین ردیف لازم تیم داری والیبال شهرداری انجام شده و با عنایت به نامه استانداری آذربایجان‌غربی  و مصوبات قبلی شورا با لایحه ارسالی ثبت قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال برای لیگ 1403 موافقت می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه عقد قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم والیبال شهرداری بدون حضور عضو ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان عنوان کرد: با توجه به معرفی 3 نفر از اعضای شورا به عنوان نماینده ناظر اعضای شورا متاسفانه قراردادها بدون حضور و نظارت اعضای ناظر شورا عقد شده است.

رئیس شورای شهر ارومیه در پایان با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر حامی اصلی و موافق حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر بوده گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال شهرداری باید تمرکز خود را به بازی اول که روز چهارشنبه هفته جاری است معطوف کنند و نباید با مطرح شدن مسائل حاشیه ای به تیم استرس وارد شود.

گفتنی است، تیم بستن، تایید بودجه، جذب بازیکن و ... تیم شهرداری ارومیه نماینده لیگ برتری شهر عشاق والیبال هرساله با تصمیمات سیاسی مسئولین مدیریت شهری در لحظات آخر گرفته و سالهاست این تیم بجای برنامه‌ریزی برای قهرمانی در لحظات پایانی آماده لیگ برتر والیبال می‌شود که این امر انتقاد هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها را در پی دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان