ماهان شبکه ایرانیان

روایت احمد خاتمی از دیدار سید حسن نصرالله با رهبر انقلاب/ ۳ روز تعطیلی حوزه‌های علمیه قم و سراسر کشور به احترام سید مقاومت بود

سید احمد خاتمی گفت: شهید نصرالله محو در ولایت بود. وقتی به میدان پاستور که نزدیک محل اقامت حضرت آقا است، می رسید کفش هایش را در می آورد و به دیدار ولی امر مسلمین می رفت.

روایت احمد خاتمی از دیدار سید حسن نصرالله با رهبر انقلاب/ 3 روز تعطیلی حوزه‌های علمیه قم و سراسر کشور به احترام سید مقاومت بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد خاتمی، دقایقی قبل در اجتماع بزرگ و خروش حوزویان و مردم داغدار و خشمگین قم در مدرسه علمیه فیضیه با تسلیت و تبریک شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله، گفت: با این شهادت ها نه تنها ذره ای از شور و نشاط مجاهدان نمی کاهد بلکه به فضل خدا بر نشاطشان خواهد افزود و تا نابودی رژیم صهیونیستی این مسیر را ادامه خواهند داد و به کوری چشم دشمنان مسیر سید حسن نصرالله پر رهرو خواهد بود.

بنابر گزارش حوزه نیوز، عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: مقام معظم رهبری سید حسن نصرالله را مجاهد کبیر، شخصیتی باعظمت، یک مکتب، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی خواندند. پرچمدار جبهه مقاومت یعنی سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و عراق. شهید نصرالله محو در ولایت بود. 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شهید نصرالله محو در ولایت بود. وقتی به میدان پاستور که نزدیک محل اقامت حضرت آقا است، می رسید کفش هایش را در می آورد و به دیدار ولی امر مسلمین می رفت. اولین وظیفه ما اطاعت از ولایت است آنچنان که سید حسن نصرالله عمل می کرد. در این شرایط باید خط ما خط ولایت باشد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان بایدن رئیس جمهور آمریکا که جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را دفاع از خود و مشروع خوانده است، گفت: کشتن کودکان شیرخوار و بیش از 40 هزار نفر و هزاران مجروح در پیش چشم جهانیان حق مشروع است؟ رژیم صهیونیستی دست پرورده آمریکاست و این بمب های چند تنی را آمریکا در اختیارش قرار داده تا زنان و کودکان و مردم بی دفاع را به خاک و خون بکشد.

امام جمعه وقت تهران خطاب به حامیان باند جنایتکار صهیونیستی اعلام کرد که رژیم جلاد صهیونیستی از بُن نامشرع است و سرنوشتی جز نابودی و بین رفتن ندارد.

 خاتمی در ادامه با تاکید بر این که حوزه علمیه و علما تا آخرین نفر و قطره خون پای مقاومت در جهان اسلام ایستاده اند، اظهار کرد: حوزه علمیه کهن نجف به پاس احترام سیدمقاومت 3 روز درس ها را تعطیل کرد و حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه سراسر کشور هم 3 روز تعطیل کردند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که دشمن می خواهد ملت ایران را خسته نشان دهد در حالی که مردم عزیز ایران خستگی را خسته کرده اند، تصریح کرد: زیست انقلابی که اسلام را حفظ کرده است و اسلام را مثل خار در چشم و استخوان در گلوی دشمنان اسلام قرار داده است.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان