ماهان شبکه ایرانیان

تفاوت ماشین ظرفشویی بوش آلمان و ترکیه

ماشین ظرفشویی بوش از با کیفیت ترین ماشین ظرفشویی‌های کشور آلمان است.

ماشین ظرفشویی بوش از با کیفیت ترین ماشین ظرفشویی‌های کشور آلمان است. این ماشین ظرفشویی که طرفداران زیادی هم در ایران دارد، در دو کشور آلمان و ترکیه ساخته می‌شود.
باورهای اشتباه زیادی درباره ماشین ظرفشویی بوش ترکیه، شکل گرفته است. برای مثال برخی می‌گویند، ماشین ظرفشویی بوش ترک فیک است و اگر به دنبال اصل آن هستید، حتما باید ماشین ظرفشویی آلمان تهیه کنید.

 

نخست باید بگوییم که ماشین ظرفشویی بوش ترک فیک نیست و کشور ترکیه این محصول را تحت لیسانس آلمان و با قطعات آلمانی ساخته است. به همین دلیل از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با ماشین ظرفشویی بوش آلمان ندارد.

برای اطمینان بیشتر می‌توانید به سایت اصلی شرکت بوش مراجعه نمایید و مدل دقیق ماشین ظرفشویی بوش ترک را آنجا سرچ کنید تا از اصالت کالا مطمئن شوید.

ماشین ظرفشویی بوش

قیمت ماشین ظرفشویی بوش ترکیه یا آلمان؟

اولین موضوعی که شاید برای شما جالب باشد، قیمت ماشین ظرفشویی بوش ترکیه است. ممکن است برایتان سوال باشد که چرا ماشین ظرفشویی بوش ترکیه ارزونتر است؟ کیفیتش پایینه؟ یا قطعاتش خوب نیست؟

پاسخ اینه که هیچ کدام از اینها درست نیست! ماشین ظرفشویی بوش ترکیه هم کیفیت خوبی دارد، هم قطعات خوب آلمانی دارد. علت ارزانی ماشین ظرفشویی بوش ترکیه، دستمزد کمتر کارگران و هزینه‌های تولید مقرون به صرفه تر در کشور ترکیه است.

طبیعی است که کارگر یا کارمند آلمانی دستمزد بیشتری برای تولید لوازم خانگی می‌گیرند و هزینه و حقوق کارگران در ترکیه بسیار کمتر است. همچنین هزینه حمل و نقل ماشین ظرفشویی از کشور آلمان بسیار کمتر از هزینه ارسال آن، از کشور ترکیه است.

همه دلایل بالا باعث می‌شود که ماشین ظرفشویی بوش ترک، قیمت مناسب‌تری نسبت به ماشین ظرفشویی بوش آلمان داشته باشد. البته این دو ماشین ظرفشویی در امکانات هم تفاوت‌هایی دارند که در ادامه آنها را بررسی کرده‌ایم.

ماشین ظرفشویی بوش ترک

امکانات ماشین ظرفشویی بوش ترکیه یا آلمان

نخست باید بگوییم که ماشین ظرفشویی بوش ترک و آلمان مجهز به یک نوع موتور هستند. موتور این ماشین ظرفشویی‌ها ضد لرزش و کاملا کم صدا است و هنگام شستشو سر و صدایی ایجاد نمی‌کند تا برای اعضای خانواده مزاحمتی نداشته باشد.
ویژگی کم صدایی در هر دو ماشین ظرفشویی مشترک است.

درباره امکانات آن، باید بگوییم که ماشین ظرفشویی‌های آلمان بروزترند و در ساخت آنها از امکانات جدیدتری استفاده شده است. البته ماشین ظرفشویی‌ بوش ترکیه جدید، با ظرفشویی بوش آلمان رقابت می‎‌کند و تا حدودی قابلیت‌های خود را به آن نزدیک کرده است.

ماشین ظرفشویی بوش آلمان و ترکیه مدل‌های مختلفی دارند که اگر ما بخواهیم بهترین مدل‌های آنها را با هم مقایسه کنیم، می‌توانیم بگوییم تا حدودی بهم نزدیکند.
البته توجه کنید ماشین ظرفشویی‌های کم امکانات‌تر هم وجود دارند و ما صرفا از هر دو ماشین ظرفشویی بوش ترک و آلمان، بهترین مدل را مقایسه کرده ایم.
در ادامه امکانات بهترین ماشین ظرفشویی بوش آلمان و ترکیه را آورده‌ایم.

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش آلمان و ترک

امکانات ماشین ظرفشویی بوش آلمان امکانات ماشین ظرفشویی بوش ترکیه
ظرفیت: 14 نفره ظرفیت: 13 نفره
صدای بسیار کم هنگام شستشو صدای بسیار کم هنگام شستشو
رتبه انرژی بهینه رتبه انرژی بهینه
پنل نمایشگر لمسی پنل نمایشگر لمسی
دارای سه سبد شستشوی انعطاف پذیر دارای سه سبد شستشوی انعطاف پذیر
دارای 8 برنامه شستشو: اقتصادی، سریع، خودکار، آرام، قوی، یک ساعته، ظروف شیشه‌ای، جرم گیری دستگاه دارای 6 برنامه شستشو: اقتصادی، سریع، قوی، خودکار، ظروف شیشه‌ای، شستشوی یک ساعته
قابلیت شستشوی فوق بهداشتی

قابلیت شستشوی فوق بهداشتی

خشک کن زئولیت زئولیت ندارد
اتصال به گوشی هوشمند و وای فای اتصال به گوشی هوشمند و وای فای
شستشوی نصف ظرفیت شستشوی نصف ظرفیت
شستشوی جت واش شستشوی جت واش

با توجه به مواردی که در جدول بالا مشاهده کردید، باید بگوییم که کشور ترکیه در ساخت ماشین ظرفشویی‌های جدیدش، از امکانات و قابلیت‌های بروزتر و بیشتری استفاده کرده است.
تفاوت آنها در تعداد برنامه شستشو، ظرفیت آنها و قابلیت زئولیت است و در موارد دیگر تفاوت آنچنانی ندارند.

در نتیجه برای خرید ماشین ظرفشویی بوش ترک یا آلمان، باید به شرایط و میزان بودجه خودتان توجه نمایید. شما می‌توانید محصولی را که قیمت آن معقول است و برنامه‌ها و عملکردی که شما می‌خواهید را دارد، تهیه نمایید.

ما در این مقاله سعی کردیم با بررسی کیفیت، عملکرد و قیمت ماشین ظرفشویی‌های بوش شما را در خرید ماشین ظرفشویی دلخواهتان همراهی کنیم.

اگر به دنبال ماشین ظرفشویی بوش ترکیه یا آلمان با قیمت مناسب هستید، می‌توانید به سایت معتمدشاپ مراجعه نمایید و ماشین ظرفشویی بوش را با گارانتی معتبر تهیه کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان